[BC3] |KT| clan (UT) zoekt nieuwe members

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo beste fraggers,

Wegens onvoorziene omstandigheden is een aantal vaste clanmembers moeten stoppen met de UT activiteiten.

Daarom is onze clan op zoek naar mensen die graag UT CTF Instagib spelen. De enige voorwaarde is dat je minstens 3 keer per week vanaf 23:00 uur speelt. Moet toch lukken he :)?

Voor meer informatie over onze clan, surf dan naar http://board.to/kt.

Indien deze post op GOT niet gewenst is, dan mag hij verwijderd worden.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:10

ko9

Volgens mij mag dit idd niet

• BC3 Victim
Graag geen dergelijke reacties op deze post. Hiervoor bestaan er moderators. No offense, maar wij willen graag alleen reacties van mensen die clanmember willen worden ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
We bestaan nu al een tijdje en we hebben al veel leden zien komen en gaan. Nu zijn we op zoek naar een solide groep spelers die spelen voor het plezier. Natuurlijk willen we ook winnen, welke clan wil dat niet. Maar we willen dat niet forceren. KT heeft een minimum aan regels en we houden zo goed als geen verplichtingen, behalve dan dat je minstens 3 keer per week je gezicht moet laten zien. En natuurlijk hoef je niet altijd instagib te spelen.

Dus ik zou zeggen, reageer snel en dan zetten we een nieuwe stoel bij aan de KT tafel 8-)

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:10

ko9

Zo bedoel ik het ook helemaal niet, maar ik wil je gewoon waarschuwen dat je met dit soort acties alleen maar een ban ofzo risceert. En er staat in je vraag dat je niet zeker weet of het mag, dus zeg ik alleen maar dat het dus niet mag (zie deze topics:

* [topic=157021]

* [topic=71272]

* [topic=135722]

Maar voor de rest zal ik me er niet mee bemoeien en ik hoop alleen maar dat je leden zal vinden voor je clan

• BC3 Victim
Oke, zo bedoelde ik het ook niet. Sorry dat het misschien zo overkwam en bedankt voor je bezorgdheid. NO OFFENCE DUS!!! :D

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
en ik zoek nog een lekker wijf :9~

rond de 14-15 jaar... liefst bruin haar, lang haar, gladde huid, witte tanden (*D), zoiets als dit:
Afbeeldingslocatie: http://server45.hypermart.net/ddefinitionx/pron/0369.jpg

graag afleveren, binnen 24 uur!!
>:)

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 18:22 schreef Wesley het volgende:
en ik zoek nog een lekker wijf :9~

rond de 14-15 jaar... liefst bruin haar, lang haar, gladde huid, witte tanden (*D), zoiets als dit:
[afbeelding]

graag afleveren, binnen 24 uur!!
>:)
Laat me ff weten als je er 1tje vind :9~:9~:9~
Kwil er ook wel zo 1tje

Mag alleen wel 2 jaartjes ouder :)

LOL :)

• BC3 Victim
Wat zijn julie zielig :'(

Die jongen vraagt gewoon ff serieus als er nog mensen mee willen doen in zijn clan!
en dan gaan julie van die kinderactige reacties geven:(

* BC3 Victim kan zich echt ergeren aan die jongens die zich voordoen als een modderator, zielig gewoon! en hij pist gewoon op die wannabie modjes...

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 18:51 schreef Pr0t0TyPe het volgende:
Wat zijn julie zielig :'(

Die jongen vraagt gewoon ff serieus als er nog mensen mee willen doen in zijn clan!
en dan gaan julie van die kinderactige reacties geven:(

/me kan zich echt ergeren aan die jongens die zich voordoen als een modderator, zielig gewoon! en hij pist gewoon op die wannabie modjes...
Misschien doe we zo zielig omdat men hier andere plekken voor heeft zoals Clanbase |:( |:(

Trouwens die meid mag men ook als 20-22 jaar hiero afeveren :P al mag ze zo ook wel komen :)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Nou nou dit topic begint al erg off-topic te lijken, dan word ie zeker gesloten, dus hou maar op met off-topic lullen. :)
[FM]YakuzA

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Tis mooi weer vandaag ;)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Sorry, liever niet hier :)
Pagina: 1