De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik dacht dat rr tycoon al ''heel'' oud was
Wat maakt het uit dat een spel heel oud is dan? Oude spelletjes zijn IMHO vaak leuker dan nieuwenOp woensdag 02 mei 2001 13:05 schreef Maxster4th het volgende:
is rr tycoon al lang uit? en dat andere spel, is dat al uit dan?
ik dacht dat rr tycoon al ''heel'' oud was
Btw, Traffic Giant is (again IMHO) lang niet zo leuk als Transport Tycoon Deluxe... Moet je daar maar eens naar zoeken.
is het nog het zelfde spel of is het (net zoals rrtycoon) vernieuwd?
Ho sorry caps. Ach laat ook maar staan, het suckte namelijk echt ERG. Je kan alleen maar haltes bouwen enzo, niet eens straten etc.
Of zag ik iets over het hoofd? Geef mij good ol'' Transport Tycoon Deluxe maar
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Transport Tycoon is vernieuwd dmv Transport Tycoon Deluxe, en daarvoor is de TTD patch uitgebracht. Mocht je TTD weer gaan spelen dan is deze ongeveer noodzakelijkOp woensdag 02 mei 2001 17:50 schreef Maxster4th het volgende:
transporttycoon speelde ik al op mijn 486 sx, jaja,
is het nog het zelfde spel of is het (net zoals rrtycoon) vernieuwd?
- Langere treinen
- Bugfixes
- Meerdere loco''s
- Grotere stations
etc etc etc
Zie deze pagina om ''m te downen.
Verder is er ook nog de TTD Editor, daarvoor moet je maar ff in dit topic kijken:
[topic=169908]
Edit: Typo''s
Of heb je die niet.
Jij bent verwend.Op woensdag 02 mei 2001 19:37 schreef TAG_Speedy het volgende:
Railroad tycoon is idd fun, Transport tycoon krijg ik koppijn van (60hz hier) maar is ook een geinig spelletje. RRT2 ligt volgens mij voor 15 piek ofzo wel in rommelbakken overal en TTDLX zit volgens mij met RRT in een combi pak, kan je weer ff vooruit
Ik doe al 4 jaar met dezelfde 14"kijkdoos, die kan niet eens hoger
En RRT2 is niet leuk.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.