Toon posts:

[BC3] cs vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het Half Life Generations pakket aangeschaft. Welke updates moet ik nou downloaden om Counter Strike te kunnen spelen? Ik begrijp er echt niets meer van.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
De CS 1.1 Retail update en de laatste update voor Half-Life zelf..... (in omgekeerde volgorde is wel logischer maar ach..)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

En vergeet de "Missing Mappack" niet!;)

www.3dfiles.com/patches/halflife.shtml

Verwijderd

ik zou ook ff Day of Defeat downloaden dat is een echte aanrader, maar hij is nog wel in de beta fase dus er zitten nog wel bugs in. Hier kan je hem krijgen:

http://www.dayofdefeatmod.com/files/game/game.shtml

hij is echt wreed >:)

Verwijderd

retail updates

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
install gewoon halflife en daarna de 1101->1104 patch van de CS cd. Download daarna de 1104->1106 patch van inet, download 1.1 full. Dat is de beste en meest efficiente manier, omdat je dan geen problemen hebt met missing maps oid. Ik dus ook HL: generations ,terwijl ik eigenlijk CS Retail wou kopen en ik ben blij dat ik dat niet gedaan hebt, want die CS retail is :r. En bij HL:Generations krijg je twee cd-keys :P

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Op dinsdag 01 mei 2001 17:36 schreef ubermaestro het volgende:
install gewoon halflife en daarna de 1101->1104 patch van de CS cd. Download daarna de 1104->1106 patch van inet, download daarna Counterstrike 1.1 full. Dat is de beste en meest efficiente manier, omdat je dan geen problemen hebt met missing maps oid. Ik dus ook HL: generations ,terwijl ik eigenlijk CS Retail wou kopen en ik ben blij dat ik dat niet gedaan hebt, want die CS retail is :r. En bij HL:Generations krijg je twee cd-keys :P

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Op dinsdag 01 mei 2001 17:36 schreef ubermaestro het volgende:
install gewoon halflife en daarna de 1101->1104 patch van de CS cd. Download daarna de 1104->1106 patch van inet, download 1.1 full. Dat is de beste en meest efficiente manier, omdat je dan geen problemen hebt met missing maps oid. Ik dus ook HL: generations ,terwijl ik eigenlijk CS Retail wou kopen en ik ben blij dat ik dat niet gedaan hebt, want die CS retail is :r. En bij HL:Generations krijg je twee cd-keys :P
De counterstrike bij Generations is de retail versie hoor.
Pagina: 1