just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Verwijderd
Weinig reacties, waarschijnlijk koopt niemand hier online een spel, koopt er hier eigenlijk weleens iemand een spel
Yep, ik kan www.cd-express.nl ook aanraden. Nieuw spel kost daar tussen de 75 en 80 gulden en per zending komen daar nog 12,50 verzendkosten bij. Nog altijd een heel stuk goedkoper dan in een winkel en daarbij heb je iig een doos die NIET beschadigt is
Wat voor verbinding heb je? En anders gewoon morgen nog eens proberenOp dinsdag 01 mei 2001 10:50 schreef superoma het volgende:
Uhhh die pagina doet het niet goed op mijn comp..Krijg alleen dat onderbalkje..
Het lijkt alsof je alleen maar dat balkje krijgt bij CD-Express, maar na enkele minuten stond toch opeens de volledige site op m''n scherm...
Daar is alles dus 20 tot 25 piek duurderOp dinsdag 01 mei 2001 11:10 schreef superoma het volgende:
http://www.dimensionplus.nl
www.angus.nl
T''s wel een klote servers
en je moet maanden op je spel wachten,
maar ik heb Baldur''s Gate 2 nog steeds niet betaalt en ik heb hem al minstens een half jaar ofzo en ik heb er nooit meer wat van gehoord
Ze hadden toen wel een beetje database problemen geloof ik dus misschien dat het daar aan lag
T''s wel een klote servers
Ze hadden toen wel een beetje database problemen geloof ik dus misschien dat het daar aan lag
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ok thanx all
cd express is inderdaad goedkoop, maar het spel wat ik zoek hebben ze nog nergens in NL.
ik zoek trouwens majesty-the northern expansion, iemand dit wel gevonden in NL ?
cd express is inderdaad goedkoop, maar het spel wat ik zoek hebben ze nog nergens in NL.
ik zoek trouwens majesty-the northern expansion, iemand dit wel gevonden in NL ?
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Verwijderd
dan bestel je toch in Engeland. Verzendkosten zijn net zo hoog. En als je met je creditkaart gaat kopen hem je hem ook nog verzekerd
Verwijderd
Dimension plus zuigt!
ik heb daar met mijn leeghoofd opgenaaid door de media een f*ucking Nederlandse B&W gepreorderd. een muismat zat er ook nog bij!
bij aankomst bleek de muismat er niet bij te zitten want die waren nog niet leverbaar!!
maar die zouden ze zo snel mogelijk op sturen.
nou ik heb nog steeds niets ontvangen!!
ik had daarom eens een mailtje gestuurd dat ik mijn matje graag alsnog wilde ontvangen
maar mijn vraag blijft tot op dag van vandaag onbeantwoord:(
en dat noemen ze klanten-service:(
een ding weet ik wel ik bestel alleen nog maar bij www.cdexpress
die leveren tenminste wel fatsoenlijke service!!
ik heb daar met mijn leeghoofd opgenaaid door de media een f*ucking Nederlandse B&W gepreorderd. een muismat zat er ook nog bij!
bij aankomst bleek de muismat er niet bij te zitten want die waren nog niet leverbaar!!
maar die zouden ze zo snel mogelijk op sturen.
nou ik heb nog steeds niets ontvangen!!
ik had daarom eens een mailtje gestuurd dat ik mijn matje graag alsnog wilde ontvangen
maar mijn vraag blijft tot op dag van vandaag onbeantwoord:(
en dat noemen ze klanten-service:(
een ding weet ik wel ik bestel alleen nog maar bij www.cdexpress
volgens mij werken hier mensen bij cd-express
Verwijderd
denk dat het wel meevalt de gast die ik aan de lijn had over B&W had er nog nooit van gehoord net als zijn collega''s die hij snel kon vindenOp woensdag 02 mei 2001 12:48 schreef xxxMaverick het volgende:
volgens mij werken hier mensen bij cd-express
Het is gewoon een goeie goedkope tent.
Bij mij doet CDexpress het nu ook niet.
Ik heb er wel eens gekeken. Redelijke prijzen iig. geen ervaring met levering.
Ik heb wel eens iets besteld via www.bartmm.nl
Dat ging snel/goed
Ik heb wel eens iets besteld via www.bartmm.nl
Dat ging snel/goed
Verwijderd
Per zending 12,50 piek erbij? Dacht het niet, als je order uit meerdere spellen bestaat en sommige daarvan zijn nog niet leverbaar (pre-orders b.v.) worden die later opgestuurd zonder extra verzendkosten.Op dinsdag 01 mei 2001 10:06 schreef IceStorm het volgende:
Yep, ik kan www.cd-express.nl ook aanraden. Nieuw spel kost daar tussen de 75 en 80 gulden en per zending komen daar nog 12,50 verzendkosten bij. Nog altijd een heel stuk goedkoper dan in een winkel en daarbij heb je iig een doos die NIET beschadigt is
Das mierenneukenOp woensdag 02 mei 2001 19:18 schreef Jack Frost het volgende:
Per zending 12,50 piek erbij? Dacht het niet, als je order uit meerdere spellen bestaat en sommige daarvan zijn nog niet leverbaar (pre-orders b.v.) worden die later opgestuurd zonder extra verzendkosten.
Verwijderd
wil je goedkoop, probeer de makro is, ligt geloof ik altijd een beetje onder de richtprijs(Op maandag 30 april 2001 22:16 schreef TTLCrazy het volgende:
kweenie zeker of dit topic hier thuishoort, maar ik probeer t lekker toch
kent er iemand dus een gameshop in NL die behalve goedkoop, ook de laatste titels snel in huis heeft ? ik heb er al veel doorgespit (waaronder computer collectief, angus, dimension plus), maar vindt ze een beetje tegenvallen qua prijs en actualiteit.
khoor ut wel
Pagina: 1