[BC3] Unreal slechte graphics

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Groooot probleem:

Ik heb Unreal geinstalleerd op mijn computer en de graphics draaien haperig als ik 3d rendering gebruik. Als ik Software rendering gebruik heb ik nergens last van. Zou dit aan Win2K kunnen liggen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Misschien maar het zou wel eens helpen als je wat meer info over je bak geeft. Dit zegt heel erg weinig.

• Boomrups
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10-2025
Is het Unreal Tournament of Unreal?
Misschien maar het zou wel eens helpen als je wat meer info over je bak geeft. Dit zegt heel erg weinig.
en wat voor videokaart heb je?
en welke drivers?

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
En update 4.36 gëinstalleerd ?

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-02 10:42

Clay

cookie erbij?

Unreal is een glide spel, d3d en openGl zijn er pas later ingekomen (2.26?), en het is algemeen bekend dat dat nogal zwaar is, Unreal op D3D gaat met dezelfde instellingen een stuk slechter lopen dan UT.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:13

Skywalker

Use the force Luke!!

Ik speel UT onder Windows 2000 in D3D mode en het ziet er perfect uit! Ik heb ook de tweede CD geinstalleerd en dat heeft heel veel verbeterd

May the force be with you!!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Op glide loppt ie het nog lekkerst.
MOet wel een voodoo kaartje hebben ;)
http://www.wicked3d.com
site voor de gilde drivers.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-02 10:42

Clay

cookie erbij?

''t is nog niet eens duidelijk of het nier nou over UT of Unreal gaat...

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

bij mij draait Unreal bijna net zo goed als Unreal Tourney.maar heeft ie het nou over U of UT:?en waar is de sysinfo?

• white_rabbit
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02-2022

white_rabbit

Follow the White Rabbit!

Die wicked 3d drivers zijn super 8-) voor mensen met een Voodoo kaart! niet alleen voor UT maar vooral ook voor Counter Strike !
Ik zelf heb een voodoo 4500 en het aantal fps is verdubbeld na de installatie van de wicked 3d drivers en CS draait nu erg lekker met 32 bits kleuren en een resolutie van 800 x 600.

Life is what happens while your making other plans..

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Op dinsdag 01 mei 2001 14:09 schreef white_rabbit het volgende:
CS draait nu erg lekker met 32 bits kleuren en een resolutie van 800 x 600.
CS kan nie eens in 32 bits............ de levels zijn 256 kleuren en de models zijn 512 kleuren....... meer kan je er niet van maken

• BC3 Victim
Op maandag 30 april 2001 20:44 schreef Dannizman het volgende:
Het kan ook aan je PC liggen jah.....8-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
hoi,

ook ik heb unreal .
bij mij zijn de graphics ook waardeloos.
mijn video kaart is een viper2 32mb.
op mijn andere comp met voodoo2 doet hij het
zelfs beter.
raar spel

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

bij mij loopt unreal als een trein }).
p2 400@448 + viper550 + 256 MB ram

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• BC3 Victim
Sorry, het gaat over Unreal Tournament.

Mijn computer heeft een Geforce MX2 kaart. Ja, verder CPU = 950MHX (PIII) Geheugen = 256MB, tja, wat moet ik verder nog vertellen....

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op dinsdag 01 mei 2001 19:15 schreef AiR het volgende:
Sorry, het gaat over Unreal Tournament.

Mijn computer heeft een Geforce MX2 kaart. Ja, verder CPU = 950MHX (PIII) Geheugen = 256MB, tja, wat moet ik verder nog vertellen....
welke detonator gebruik je?
Heb je de laatste update?
EDIT:
950 mhz P3 !?????????????!??????????????!

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:42
1) installeer nieuwste patch (http://unreal.epicgames.com)

2) installeer nieuwere/betere videodrivers

3) doe ff je preferences in UT veranderen

4) koop een beter videokaart >:)

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• BC3 Victim
Oeps, 900MHz

Maar, ik heb de nieuwe detonator drivers van nvidia (detonator 3)

• drZymo
Op dinsdag 01 mei 2001 19:39 schreef bombadil het volgende:

[..]

welke detonator gebruik je?
Heb je de laatste update?
EDIT:
950 mhz P3 !?????????????!??????????????!
/offtopic

wat is daar zo raar aan?? mijn p3 800 draait ook stabiel op 900 zonder extra koeling, met koeling waarschijnlijk nog beter

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op dinsdag 01 mei 2001 19:42 schreef AiR het volgende:
Maar, ik heb de nieuwe detonator drivers van nvidia (detonator 3)
Misschien dat het daaraan ligt. gta eens terug naar de laaste goedgekeurde non beta`s (6.50) Doet ie het dan wel goed?
Op dinsdag 01 mei 2001 19:42 schreef drZymo het volgende:
wat is daar zo raar aan?? mijn p3 800 draait ook stabiel op 900 zonder extra koeling, met koeling waarschijnlijk nog beter
offtopic:
Das op zich niet raar maar dan meld je het bij voorkeur als p3 800@900. Dan is het duidelijk dat ie overklokt is. (kan een oorzaak van problemen zijn). en aangezien er geen p3 950 bestaat volgens mij vroeg ik me af of het wel een p3 was of een andere typfoutje.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

check de detonator 5.79, die draaien op de meeste bakken het beste.

Daarnaast, welk OS gebruik je? 2k, ''98, linux?

~MiG~mr.P

• BC3 Victim
Bij mij draait het hartstikke goed !!!! :P:9:)

• psilo
  • Laatst online: 06-02-2025
Op woensdag 02 mei 2001 02:29 schreef Patrique2 het volgende:
check de detonator 5.79, die draaien op de meeste bakken het beste.

Daarnaast, welk OS gebruik je? 2k, ''98, linux?

~MiG~mr.P
wasdat nou weer dan? maak daar maar 10.80, 7.17, of 6.47 van.. welke directx gebruik je eigenlijk? 10.80 en 7.17 zijn goed met dx8 en 6.47 met dx7. ga daar es mee kloten zou ik zeggen.

• drZymo
11.01 werkt zelfs nog fijner :P

• BC3 Victim
Probeer anders eens Q3 v1.27g @ 1600*1200*32 en alles volle bak.... ziet er gelijk stukken beter uit heh.... of je FPS ook zo geweldig is dan weet ik natuurlijk niet

Pagina: 1