Toon posts:

[BC3] HALO... jeuj.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voorlopig alleen op de xbox....aaaah.

nieuwste filmpje is te downloaden op http://www.bungie.com/products/halo/halo.htm

Kannie wachten |:(

Verwijderd

maar hij komt toch ook op PC??!?!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:11
joh dat halo is zwaar opgehyped.

Dat is echt wel vaporware he!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Dat ONI van hun viel ook tegen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik :r op hype

Tiberian Sun, Tribes 2, Black & White...

Ik ga weer lekker Delta Forcen :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-10 00:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op maandag 30 april 2001 23:27 schreef Hennie-M het volgende:
joh dat halo is zwaar opgehyped.

Dat is echt wel vaporware he!
Halo is dus -geen- vaporware. Onder vaporware versta je software die aangekondigd is en keer op keer uitgesteld wordt totdat het uiteindelijk nooit meer verschijnt (zou je dus op dit moment DNF en TF2 onder kunnen samenvatten).

Halo gaat er gewoon aankomen hoor, waarschijnlijk als Launch Title op de Xbox deze herfst :P

Ik ga maar eens pre-orderen. :)

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op dinsdag 01 mei 2001 14:41 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik :r op hype

Tiberian Sun, Tribes 2, Black & White...

Ik ga weer lekker Delta Forcen :)
Ok, TS zoog maar wat is er mis met Tribes 2 en Black & White?

Tribes voldoet ruimschoots aan de verwachtingen (voor mij dan) en Black & White was ook erg cool alleen veelste kort.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
B&W is een prachtig concept, maar slecht uitgewerkt. Wat betreft Tribes 2 heb je misschien gelijk, maar het spreekt me totaal niet aan, had een meer "Delta Force in space" verwacht in plaats van een achterlijk spel met kereltjes in jetpacks.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:06
En oni was heel erg goed, tot je het had uitgespeeld dan.

Steam

Verwijderd

Wat betreft Tribes 2 heb je misschien gelijk, maar het spreekt me totaal niet aan, had een meer "Delta Force in space" verwacht in plaats van een achterlijk spel met kereltjes in jetpacks.
Dit is dus niet overhyped he. Dat een spel je niet aanspreekt betekent totaal niet dat het overhyped is.
Van een hype kan je spreken als er grote groepen mensen een bepaald spel al helemaal de hemel in prijzen ruim voordat het uit is! Halo en Black & White vallen daar dus onder. Ik heb Black & White en Halo al tot spel van het jaar gebombardeerd zien worden door bep. personen zonder dat ze uit waren!!! Nou op dat soort momenten moet ik toch echt :r:r:r

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:24
Halo gaat zeer veel kont trappen. Ik volg dat spel al sinds het werd aangekondigd op de MacWorldExpo (ik was toen nog Mac-only).

Maar ik ga geen FPS op een console spelen, zeker niet zonder multiplayer. Dus wacht ik fijn op de PC/Mac versie. Kan ik het tenminste in een behoorlijke resolutie spelen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-11 07:37

Theeboon

theebonen bestaan!

Alsie op de X-Box komt komtie ook op de PC lijkt me. En anders port een of andere friek ''em wel :P

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Lijkt niemand Halo dan niet saai? Heb je niet dat laatste (:?) gameplay filmpje gezien. Toen werd hij gedemonstreerd op de Xbox (wat die gasten echt ontiegelijk vaak zeiden : "halo on the Xbox" "on the xbox" "this is the xbox" :r) maar het was gewoonweg stompzinnig aliens neerknallen. Schieten , paar aliens dood, herladen, schieten, paar aliens dood, etc etc. Nou niet echt mijn visie van gameplay, maar goed we zien wel wat ervan komt.

Ik ga sowieso niet in een hype op, dan kan het spel alleen maar tegenvallen, anders kan de game je nog aangenaam verrassen (zoals bijv Deus Ex, nooit wat van gehoord, maar zo''n goede singleplayer shooter had ik nog nooit gespeelt...)

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:11
Ik geloof er al lang niet meer in.

Maarja als het is zoals op het filmpje
(1 mannetje stuurt de auto,2 schiet etc etc)
dan heeft het een mega potentie om GIGANTISCH te worden.

maarja dat starsiege tribes zou ook gaaf zijn?
eerst 24 patches downloaden voordat je een keer mog spelen

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Tribes 2 regeert maar alleen als je van het speltype Tribes houdt. Als je denk wederom een Q3 :r of een UT :P clone aan te treffen heb je het goed mis.

De learning curve is ook vrij hoog in het begin omdat je totaal niet weet wat er aan de hand is en wat er allemaal mogelijk is.

Ben je er eindelijk een beetje achter wat de verschillende classes en taken zijn dan blijft dit spel langer boeien dan welke andere FPS ook online.

Verwijderd

Ik heb zelf nooit problemen gehad met Tribes 2, zelfs zonder patches draaide hij perfect. Het probleem is dat de CRC checks een beetje falen, waardoor er met corrupte hardware corrupte files op je HD kunnen komen. En dan gaat het wel goed mis, de raarste errors overal.

Maar goed dit topic gaat over HALO :)
Die Jeep ziet er bijzonder goed uit! Vooral de vering etc. Met zijn meerdere in een voertuigje zitten kan ik al in Tribes 2 dus dat is niet zo bijzonder, maar de physics zien er zeker goed uit. Maar of dat nou een gaaf spel maakt...
Pagina: 1