[BC3] UTIT ---> Dodgespeed?

Pagina: 1
Acties:

• Boomrups
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10-2025
Voor wie het programmaatje UTIT kent bij Unreal Tournament....

De dodgespeed is standaard 0.25
als je die veranderd in UTIT dan slaat ie em niet op, dus moet je elke keer voordat je Unreal Tournament wil spelen elke keer in UTIT de dodgespeed naar jouw persoonlijke instelling veranderen (in mijn geval 0.8)
Ook als je in je user.ini file de dodgespeed verandert slaat die dat op de een of andere manier niet op....

Heeft iemand hier een oplossing voor gevonden?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Dodgespead verhogen zou normaal onder cheaten vallen (vind ik), vind het helemala niet raar dat ie dat telkens reset..

• Boomrups
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10-2025
Waar slaat dat op?

Dat is gewoon een optie die je in kunt stellen. Je kan toch ook andere dingen instellen?

Dat je daarvoor een ini file moet veranderen vind ik geen verschil maken...

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
En het verhogen van FOV, Field of View ? Zeer handig in bijvoorbeeld de map CTF-Face, je knalt nu nog gemakkelijker iemand neer, doordat je enorm ver inzoomt.

Ik noem het geen cheaten, maar het zit wel op het randje.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:30
nee, het is tweaken met de instellingen..

IEDEREEN kan het, zonder externe proggies oid. Dus is het fair. Zogauw er dingen van BUITENAF aan te pas komen (hacks, skins, models etc) dan wordt het cheaten.

Laten we daar de lijn trekken.
Maar probeer je INI file eens te editten en dan Read Only te maken

werkte bij quake 2.. daar tweakte ik (en de rest van de community) wat in af...

I want to live forever, so far.. so good.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Waarom zou iemand dodgespeed willen aanpassen? Je gaat er heus niet harder van dodgen hoor. Je houdt dezelfde snelheid.

FOV vind ik zelf ook een beetje op het randje. Ook al zie ik er zelf het nut niet van in. Ik vind het niet handig.

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Op dinsdag 01 mei 2001 11:32 schreef Nibbles het volgende:
Waarom zou iemand dodgespeed willen aanpassen? Je gaat er heus niet harder van dodgen hoor. Je houdt dezelfde snelheid.

FOV vind ik zelf ook een beetje op het randje. Ook al zie ik er zelf het nut niet van in. Ik vind het niet handig.
FOV & dodge speed aanpassen is niet cheaten.

FOV kan door de admin worden uitgeschakeld als dat niet gewenst is.

En je gaat idd niet sneller dodgen, je kun alleen de toetsaanslag ermee veranderen d8 ik...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Ja je kan instellen dat je minder snel achter elkaar hoeft te drukken zodat ie toch nog dodged. Maar lijkt me juist alleen maar irritanter. Of je kan instellen dat je sneller moet drukken, maar lijkt me ook dat je daar RSI van krijgt :P

Verwijderd

In je user.ini van UT kun je je dodge-speed aanpassen. Hij staat standaard op .250. Wil je dat je sneller moet drukken op de toetsen, dan schroef je de waarde omlaag bijvoorbeekd 0.185.
Met FOV (field of view) moet je maar eens klooien om te zien hoe het beeld verandert. Voor de beste aiming kun je beter niet boven de 100 gaan. FOV kun je gewoon instellen via je UT console: commando: fov x (x is waarde)

[Engine.PlayerPawn]
DodgeClickTime=0.250000
Bob=0.000000
DesiredFOV=90.000000
DefaultFOV=90.000000
Pagina: 1