Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
edit: typo
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Verwijderd
+/- 1/3 van je deck moet land zijn
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
8 islands
2 serra angels
4 savannah lions
4 white knights
4 holy strength
4 empyrial armor
4 swords of plowshares
4 reprisals
4 counterspells
4 rewinds
4 force of will
2 time warps
Sterk deck, gebruik plowshares voor het killen van creatures met power <4, reprisals voor de heavy duty beesten.
Irritante creartures, spells, enchantments met een counterspell tegen houden (maakt niet uit welke).
De savannah lions en white knights zullen snel veel damage uitdelen.. vooral met de holy strnegths en empyrial armor.
De serra angel zal je goed doen om lekker aan te kunnen vallen en toch goed te kunnen verdedigen.
het is een sterk deck, je kunt er goed mee spelen. het is snel en effectief.
Try it is to love it...
I want to live forever, so far.. so good.
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Je kent het spel (anders weet je niet of het een leuk deck is) maar toch zuigt het ?Op maandag 30 april 2001 15:53 schreef spok9 het volgende:
Magic sucks! Wel leuk deck BTW...
edit: typo
Waarom heb je het dan gespeeld ?
Verwijderd
4 breeding pits
4 bad moons
4 buries
4 dark rituals (mocht toen nog)
4 unholy strenghts
4 royal assasins
4 sengir vampires
4 nettling imps
2 minions of leshrack(o.i.d)
4 will ''o the wisps
4 arena''s (tof!)
18 swampjes.
Maar ach... Ik heb me tijdens de black summer nog aardig vermaakt met m''n Necrodeck
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Die karma''s zijn toch handig in mijn sideboardOp maandag 30 april 2001 18:59 schreef Yoozd het volgende:
Tis alweer een tijdje geleden, maar het killer deck van mij.
4 breeding pits
4 bad moons
4 buries
4 dark rituals (mocht toen nog)
4 unholy strenghts
4 royal assasins
4 sengir vampires
4 nettling imps
2 minions of leshrack(o.i.d)
4 will ''o the wisps
4 arena''s (tof!)
18 swampjes.
PSN
Verwijderd
Heb er ook een gehad, thema was "graveyard shift"
Er zaten allemaal beesten in die als ze dood gingen weer vanzelf naar mijn libary, hand, in to play gingen. Of ik had kaarten die dat effect bewerkstelligen (ressurrection, miraclous recovery) en dan black voor het wasten van de vijand(elijke beesten).
Verwijderd
4 black vise
4 howling mine
1 Mox... (zwart)
1 mox... (Blauw)
1 black lotus
4 time walk''s
2 time twister''s
2 mind bomb''s
4 ancestrall recall''s
2 black knight''s
3 dark ritual''s
4 terror''s
3 animate dead
en dan tot de 60 kaarten bijvullen met swamp''s en Island''s.
De tactiek van de deck was dus duidelijk kaarten overkill. Simpel maar effectief.
Weinig creatures, vaak de sterke van de tegenstander gebruiken (animate dead, of heet het anders?). Sorry als ik de namen verkeerd heb, maar het is ook al heel lang geleden. De regels waren ook anders, want de helft van deze kaart mag je zeker nu niet meer gebruiken?
Als iemand trouwens nog een goede plaats weet om mijn kaarten te verkopen, laat het me even weten alsjeblieft.
(edit/) Naam veranderd van sommige kaarten (/edit)
dark knights moet zijn Black knights denk ik
En black vise etc. die zijn restricted voortaan.
damn, als je deze kaarten echt hebt, dan zou ik ze maar eens verkopen, kan je toch aardig wat geld voor krijgen (aangenomen dat je meer kaarten uit die series hebt) bezoek de lokale fantasy winkel eens, koop een inquest ofzo om de huidige prijzen te zien en verkoop ze vervolgens in die winkel of op een magic-tournooi (liggen vaak folders in dat soor winkeltjes)Op dinsdag 01 mei 2001 10:38 schreef ykhayali het volgende:
Mijn killer ass-deck.
4 black vise
4 howling mine
1 Mox... (zwart)
1 mox... (Blauw)
1 black lotus
4 time walk''s
2 time twister''s
2 mind bomb''s
4 ancestrall recall''s
2 dark knight''s
3 dark ritual''s
4 terror''s
3 animate dead
en dan tot de 60 kaarten bijvullen met swamp''s en Island''s.
De tactiek van de deck was dus duidelijk kaarten overkill. Simpel maar effectief.
Weinig creatures, vaak de sterke van de tegenstander gebruiken (animate dead, of heet het anders?). Sorry als ik de namen verkeerd heb, maar het is ook al heel lang geleden. De regels waren ook anders, want de helft van deze kaart mag je zeker nu niet meer gebruiken?
Als iemand trouwens nog een goede plaats weet om mijn kaarten te verkopen, laat het me even weten alsjeblieft.
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Verwijderd
try it
Verwijderd
PSN
4 Mana Flare
4 Lightning Bolt
4 Rolling Thunder
2 Volcanic Geyser
2 Kaervaek''s Torch
2 Talruum Minotaur
2 Flame Wave
20 Mountain
Natuurlijk zijn er heel makkelijk decks tegen dit deck te maken, maar over het algemeen had ik toch wel de tegenstander in 5 a 6 beurten dood.
Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.
Verwijderd
Ik vind wel dat je met de set Invasion wel wordt "uitgelokt" om met meer dan 1 kleur te spelen. Ik speelde zelf vaak met 1 kleur, maar sinds Invasion speel ik toch meer met een 2 of meer kleuren deck. Ik heb zelfs een 4 kleuren deck gemaakt.Op dinsdag 01 mei 2001 21:42 schreef Bart Coppens het volgende:
Ik heb eens even gekeken, en de nieuwere sets zijn idd erg bagger. Het haalt de ''magie'' een deeltje weg.
heb voornamelijk 4th 5th en ice age, ook een paar van die volledige sets van Urza''a saga en Urza''s legacy
heb toen met 3 maten nog stad en land afgezocht naar 4th edition packs toen we uiteindelijk een winkel tegenkwamen die nog wat starters had en 2 doosjes vol met 4th expansions hebben we een prijs voor alle gevraagd, wij ff rekeken en hem toen helemaal losgemaakt van 4th >:)>:) hij was niet blij
heb meerdere decks, waaronder een multi color deck met veel slivers, errug irri vinden met maten altijd als ik daar mee speel
heb ook wat van die nieuwere decks gekocht maar ben gestopt toen ze idd elke 2 maanden een nieuwe serie uitbrachten
we gaan binnenkort weer een keertje spelen, moet weer ff wat decks maken
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
De oude sets waren gewoon stoer. Al die nieuwe bullsjit moesten ze niet doen. Wel jammer het spel was daarvoor wel leuk om te spelen.
in Die Urza sets zaten toch ook nieuwe dingen
vast wel, ik zla je eerlijk zeggen dat die urza srets bij mij nog steeds in het celofaan zittenOp woensdag 02 mei 2001 14:34 schreef The Dude het volgende:
hmm ik ben tot Weatherlight gegaan daarnaast voor de lol wat unglued gekocht en dat was het wel zo''n beetje...
De oude sets waren gewoon stoer. Al die nieuwe bullsjit moesten ze niet doen. Wel jammer het spel was daarvoor wel leuk om te spelen.
in Die Urza sets zaten toch ook nieuwe dingenik geloof dat er daar ok 2 werden geintroduceerd.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Overigens snapten al die newbies die hier toentertijd speelden de hele achtergrond van de unglued grappen niet, wat de lol er alleen maar beter van maakte...
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
PSN
Ik had een keer een zelfgemaakte unglued gezienOp woensdag 02 mei 2001 15:19 schreef Acolyte57 het volgende:
Unglued is de enige set waarvan ik het jammer vind dat ik hem gemist heb.
Overigens snapten al die newbies die hier toentertijd speelden de hele achtergrond van de unglued grappen niet, wat de lol er alleen maar beter van maakte...
mystical butterflies
tap : give target creature +1/+1, first strike, banding, flying or trample.
tap : Punch target opponent
A helpful ability or lawful agression? What will it be?
Ik vonnum wel kewl :-)
Verwijderd
Verwijderd
wat doet die big fury monster ?Op donderdag 03 mei 2001 14:17 schreef The_oman het volgende:
ik heb ook nog gespeeld tot de ungleud, ben nog steeds in het bezit van het big fury monster, bestaande uit twee magic kaarten, echt heel cool, de trots van mijn collectie