Weet iemand hier nog een leuk spel voor op een p166 dat je over het netwerk kunt spelen.
Genre: Flightsim, race, Shooter
Genre: Flightsim, race, Shooter
Verwijderd
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Serieus waar, dat spel is zooo stoerOp maandag 30 april 2001 13:48 schreef l31p1 het volgende:
big red racing!
Xplane?????Op maandag 30 april 2001 14:14 schreef the_tag-man het volgende:
ok, tnx
maar weet iemand ook nog een goede combatsim? Eerder had ik zo''n F-16 spel. Weet alleen niet meer hoe het heette. De executable heette X.exe
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
Dat draait single player net, maar Counter-Strike en andere mods kun je vergeten, dat is op een P200 niet eens speelbaar.Op maandag 30 april 2001 14:10 schreef Spike5000 het volgende:
Half-Life duhhhhh
Dat dacht ikOp maandag 30 april 2001 15:34 schreef xDeLiriuMx het volgende:
kewl user icon Captain Pervert!!
Dat spel heet Retal, heb ik ook nog maak gespeeld op mijn 286, maar kan niet over netwerk hoor, is aardig oud spelOp maandag 30 april 2001 14:14 schreef the_tag-man het volgende:
ok, tnx
maar weet iemand ook nog een goede combatsim? Eerder had ik zo''n F-16 spel. Weet alleen niet meer hoe het heette. De executable heette X.exe
Verwijderd
ik denk et niet... dat draait bij mij amper... k zit hier altijd met een dia-voorstelling te spelenQuake II! Of draait dat niet op een P166
Ja maar jij hebt geen voodoo kaart. Mocht de starter van dit topic een voodoo kaart hebben, dan kan die Kwak II denk ik best aardig draaien.Op dinsdag 01 mei 2001 10:43 schreef merulez het volgende:
ik denk et niet... dat draait bij mij amper... k zit hier altijd met een dia-voorstelling te spelen
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Dan doe je het niet helemaal goedOp dinsdag 01 mei 2001 10:43 schreef merulez het volgende:
[..]
ik denk et niet... dat draait bij mij amper... k zit hier altijd met een dia-voorstelling te spelen
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Verwijderd
Retal, dat waren nog eens tijden...Op maandag 30 april 2001 17:52 schreef Johpie het volgende:
[..]
Dat spel heet Retal, heb ik ook nog maak gespeeld op mijn 286, maar kan niet over netwerk hoor, is aardig oud spel
Keb ut hier nog liggen. Als je uhm wil, ICQ maar ff ofzo.
Voodoo kaart is echt de beste uitbreiding voor zo''n ding, wat een lol heb ik van die kaart gehad en volgens mij zijn ze nu vanaf fl 25,- wel te koop.Op woensdag 02 mei 2001 13:09 schreef the_tag-man het volgende:
Ik heb zelf thuis een PIII 500 mhz en een P166, die met elkaar via het netwerk verbonden zijn. Ik ben nu op zoek naar spellen die je leuk over het netwerk kunt spelen.
Misschien dat ik binnen kort zo''n voodoo kaart ga kopen.
Op maandag 30 april 2001 17:10 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Dat draait single player net, maar Counter-Strike en andere mods kun je vergeten, dat is op een P200 niet eens speelbaar.
[..]
als je op een P166 maar een Voodoo 2 12Mb hebt dan speelt CS perfect af, alhoewel perfect:?
Dat dacht ik
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Hmm, kzal ut es proberen, keb nog een 286 staanOp woensdag 02 mei 2001 15:15 schreef gabberjoost het volgende:
[..]
Retal, dat waren nog eens tijden...
Maar ik geloof dat ik dit wel een keer op een netwerk heb gespeeld hoor. Dat was een netwerkt tussen een P2 233 en een 286. Ik geloof met een nulmodem, maar weet dit niet zeker.
Good, bad, I'm the guy with the gun!
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Wat voor video? TNT 2??? (PCI waarschijnlijk)Op dinsdag 01 mei 2001 20:01 schreef robertathlon het volgende:
Hoi,
Zelf heb ik een P200MMX op zolder en daar
draait nog heel veel op :
bv unreal tournament
quake 3 arena (ook met multiplayer!)
Need for speed 3
[..]
al deze spellen doen het perfect.
dus....
[..]
http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq