[BC3] Ik wordt schijtziek van RA2 in netwerk

Pagina: 1
Acties:

• Cybertroy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 09:40
Ik wordt schijtziek van RA2 in netwerk

Woest ben IK, gatver...wat kan ik hier erggg slecht tegen. Ik kan niet een avond spelen met RA2 of het gaat wel mis, en vooral als we een netwerk hebben. En met fout bedoel ik ook FOUT, wat dacht jullie van dit: Computer schakelt zomaar uit, en dan bedoel ik helemaal uit midden in het spel. En de wel bekende terug schakelen naar je achtergrond (bureaublad) zonder pictogrammen en nog een stukje RA2 onderin!!...computer vast!!
Moe wordt ik hier van.... en niemand die me kan helpen, helpdesk!!! laat maar die kunnen ook niks, heb alles al geprobeerd en niks helpt.
Misschien voor meer mensen een bekend probleem, zoja heb je het kunnen oplossen, zonee deel met me mee!!!

Het is zo''n mooi spel waarom dit!!!!..WAAROM.......

:(:(:(:(:(
Groetjes Cybertroy

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

je kan ook veel beter cossacks gaan spelen :P
lachen op een lan

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Alle updates al overheen gehaald? (vast wel) die fixen namelijk zowieso netwerk fouten die in de gewone install nog zitten, erg irritant..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Red devil
  • Laatst online: 13:08
Volgens mij een bekend probleem. Het netwerkgedeelte van RA2 was volgens mij erg slecht geprogrameerd.
Zo slecht zelfs dat Westwood een 100Mbit (!!!) netwerk aanraadt om het tegen elkaar te spelen!!
Met 10Mbit schijn je vaak nog teveel fouten te hebben --> belachelijk!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
En waarom gaat het nou altijd bij mij wel goed? :?

Steam

• Red devil
  • Laatst online: 13:08
Op maandag 30 april 2001 12:27 schreef JeanLucPicard het volgende:
En waarom gaat het nou altijd bij mij wel goed? :?
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigt,

;)

• Gormandize
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-01 14:09
Mmm... bij mij werkt ie ook perfect.
2 10mbit netwerkkaartjes
2 win98se pc''s

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
ook irritant is (wat ik gister had) dat er een vertraging in zit

super irri |:(

• Cybertroy
Op maandag 30 april 2001 13:46 schreef Smoed het volgende:
Mmm... bij mij werkt ie ook perfect.
2 10mbit netwerkkaartjes
2 win98se pc''s
Ja misschien zit het wel in de netwerk kaartjes, zelf heb ik 100 Mbt kaarten van 3Com ja beter kan eigenlijk niet. Maar ik geloof niet dat RA2 gebruik maakt van deze optie, ik zie het lampje van de HUB namelijk nooit knipperen (100 Mbt lampje).....MMMmmmm

Ach en als je naar de helpdesk belt dan zeggen ze meestal dat je alles uit moet zetten wat op de achtergrond draait!!! en daar houd het mee op |:( JA zo slim zijn wij nou ook nog WEL. Ik heb toen een proggie via e-mail gehad om mijn systeem te scannen, heb ik alweer één maand geleden opgestuurd!! nog niks gehoord.

Oja heb natuurlijk alle updates op het systeem staan, had het ook al eens geprobeerd om niet de 1004 te gebruiken maar de 1003, jammer gaf het zelfde effect.

Gr Cyber

• Cybertroy
Op maandag 30 april 2001 14:43 schreef vinkie het volgende:
ook irritant is (wat ik gister had) dat er een vertraging in zit

super irri
Ja en dat hebben wij nu niet...als het spel aan de gang is gaat het SUPER snel, misschien wel te snel(want meestal gaat één van de systemen HELEMAAL plat!!). Het gaat bijna zo snel alsof je het alleen speelt

Gr Cyber
Pagina: 1