[BC3] Soldier of Fortune geen geluid

Pagina: 1
Acties:

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:46

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Na het installeren van Soldier of fortune werkt alles goed behalve het geluid. ALs ik die check doe die op de site staat vind hij ook mijn geluidskaart niet.

Ik denk dat het aan DirectX8 licht. Vroeger deed hij het namelijk wel. Ik heb gewoon een ISA AWE 64 dus dat zou geen problemen moeten geven.

Ik heb geen zin om SOF GOLD binnen te gaan lurken want dan ben ik na 5 uur op mijn brakke modem nog niet klaar :(

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

dan allen de drivers die zij maar 3mb of zo

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Hmmmmm.... Die staan niet bij de site.. Gold is gewoon 28mb ofzo..

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Ik heb net patch 1.06 gedownload. Nu spoort het helemaal niet meer. Nu start hij op in een venster, en beweerd hij hardware render te hebben. En het geluid werkt nog steeds niet.

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:40

Copyman

Dode muis

Dit probleem had ik dus ook... ik hed een geluidskaart met een yamaha chip. Dus ik naar die FAQ van SOF, daar stonden alle geluidskaarten tussen die niet ondersteund werden... (incl. de mijne dus :( ). Nou was ik net jarig geweest, dus dacht ik: ''BOEIE'' ik haal mij gewoon een nieuwe geluidskaart op... Dat werd dus de SB Live 1024 Player incl. die boxen enzow... maargoed. Na deze te hebben geinstalleerd deed het geluid het perfect :).

Mzzl.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Ik had daarvoor met IRQ''s zitten kloten. daardoor was het geluid met DirectX verkracht.

Het werkt nu goed, ik heb het spel al bijna weer uitgespeeld.

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-02 15:56
Op vrijdag 04 mei 2001 20:57 schreef DeathKnight het volgende:
Ik had daarvoor met IRQ''s zitten kloten. daardoor was het geluid met DirectX verkracht.

Het werkt nu goed, ik heb het spel al bijna weer uitgespeeld.
poe poe

jij bengel!

;)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-02 18:34
Moet je hem is voor de gein op hard zetten, dan haal je dat spelletje niet zow makkelijk hor. :P

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 23:49 schreef party42 het volgende:

[..]

poe poe

jij bengel!

;)
Sof uit spelen en dan een Bengel zijn???
Lijkt me sterk! ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zaterdag 05 mei 2001 11:41 schreef noXic het volgende:

[..]

Sof uit spelen en dan een engel zijn???
Lijkt me sterk! ;)
:? engel?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Hmpf, ik had hem al eens eerder 2x uitgespeeld.

Dit x heb ik hem op Hard uitgespeeld...

Ik zal nog eens berichten hoever ik ben :)

Verwijderd

Op zaterdag 05 mei 2001 11:49 schreef War.Pig het volgende:

[..]

:? engel?
|:( typ fout!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 09:08
Sinds ik Windows ME eropgezet heb doet SOF het helemaal niet meer. Hij laad paar seconden in en loopt dan vast.

Iemand ervaring met windows ME en SOF?
Pagina: 1