Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Mzzl.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Het werkt nu goed, ik heb het spel al bijna weer uitgespeeld.
poe poeOp vrijdag 04 mei 2001 20:57 schreef DeathKnight het volgende:
Ik had daarvoor met IRQ''s zitten kloten. daardoor was het geluid met DirectX verkracht.
Het werkt nu goed, ik heb het spel al bijna weer uitgespeeld.
jij bengel!
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Sof uit spelen en dan een Bengel zijn???Op vrijdag 04 mei 2001 23:49 schreef party42 het volgende:
[..]
poe poe
jij bengel!
Lijkt me sterk!
Op zaterdag 05 mei 2001 11:41 schreef noXic het volgende:
[..]
Sof uit spelen en dan een engel zijn???
Lijkt me sterk!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dit x heb ik hem op Hard uitgespeeld...
Ik zal nog eens berichten hoever ik ben
Iemand ervaring met windows ME en SOF?