Toon posts:

[BC3] Soldier of Fortune Gold 1.06 VS Halflife CS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo graag wil ik wel weten welke game jullie beter vinden (om online mee te spelen). Geef duidelijke argumenten aub.

ik speel zelf sof en ik zou geen beter spel kunnen voorstellen, maar misschien heb ik ook wel ongelijk. (halflife cs heb ik nooit gespeeld)

en nog iets: hoe kun je met sof koprollen e.d. maken?

bedankt

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:54

Wildfire

Joy to the world!

Koprollen? Je bedoelt dat je dat anderen ziet doen maar dat je het zelf niet kunt?

Da''s een slimmigheidje van de programmeurs. Je hebt waarschijnlijk al tig koprollen gemaakt, maar niet gezien. Je beeld blijft namelijk altijd horizontaal, wat je ook doet....

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Topicstarter
eiegnlijk heb ik nog een vraag: ik heb met sof gold color8.cfg geinstalleerd. Nu kan ik gelukkig mijn naam in verschillende kleuren laten weergeven. maar graag zou ik de kleuren willen wijzigen. ze zijn nu namelijk paars en groen ofzo. vind ik echt lelijk. andere mensen hebben rood geel etc. hoe kan ik dat wijzigen alvast bedankt

(ps ik weet dat dit een off-topic is maar een nieuwe topic starten leek me nog zinlozer :))

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:35
Ikzelf vind Half Life veel en veel beter... Dat spel heeft namelijk een fantastisch, logisch verhaal, wat ook chronologisch en (bijna) real-time is....

Bij SOF spring je van de ene plek naar de ander, en het ''verhaal'' dat ze eromheen gemaakt hebben is errug slapjes. Dat spel heeft me niet echt kunnen boeien, terwijl ik HL nog steeds af en toe speel :)...

Verwijderd

volley, ren als ze weer open zijn gelijk naar de winkel om counterstrike te halen, heb ik 5 weken geleden ook gedaan, en sindsdien heb ik geen ander spel meer gespeeld:7:7CS RULET