Toon posts:

[BC3] Hoe krijg ik Bid for Power RC1 aan de praat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb BFP gedownd maar ik krijg hem niet aan de praat. Ik heb de originele Quake3 en de 1.27 patch geinstalleerd. Als ik hem probeer te draaien, start ie gewoon op (ik kan gewoon naar de setup enz.), maar als ik op play druk loopt me PC vast. Wie kan mij helpen. Mijn specs zijn:

Gateway P3 450
Voodoo 3 3000 AGP
128 Ram
Matshista (of zoiets) DVD speler
Plextor 12x/10x/32x

Wie mij helpt mail ik de link naar BFP en DBZ eps.

Verwijderd

Hoe kom je er aan?

Verwijderd

Topicstarter
Van Dragonball-OK.

Probeer hem en kijk of ie het bij jou wel doet.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ligt misschien aan je videokaart(drivers)

BFP is namelijlk nog erg buggy qua video

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op zondag 29 april 2001 19:50 schreef nemesis4 het volgende:
Van Dragonball-OK.

Probeer hem en kijk of ie het bij jou wel doet.
mijne ook van D-ok. Doet ut prima. Deed q3 het daarvoor wel?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

MrN

wat is dragonball oke voor iets?

Verwijderd

ze waren er nog niet helemaal klaar er mee dus je hebt een beta versie mag ie dan problemen geven ik wacht wel tot de orginelen vrij komt op hun officelen wep

Verwijderd

Topicstarter
''t lag denk ik aan die patch. Eerst had ik eerst de patch en daarna de mod geinstalleerd en toen deed ie het niet. Ik heb hem er nu opnieuw opgezet, maar dan eerst de mod en daarna de patch. Nu doet ie het prima. Weet iemand misschien waar je RC2 downt?

Verwijderd

Op zondag 29 april 2001 22:58 schreef nemesis4 het volgende:
''t lag denk ik aan die patch. Eerst had ik eerst de patch en daarna de mod geinstalleerd en toen deed ie het niet. Ik heb hem er nu opnieuw opgezet, maar dan eerst de mod en daarna de patch. Nu doet ie het prima. Weet iemand misschien waar je RC2 downt?
duik eens in de search daar staan nog een stel adressen in die het waarschijnlijk nog wel doen.

Verwijderd

geef even mij de adres voor bid for power waar je hem heb gehaald

email is suijkerbuijk@noknok.nl
of icq 112538280

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op zondag 29 april 2001 23:22 schreef suijkerbuijk het volgende:
geef even mij de adres voor bid for power waar je hem heb gehaald

email is suijkerbuijk@noknok.nl
of icq 112538280
Is gewoon legaal. Mod voor Q3. http://www.dragonball-ok.com/bfp/links/index.phpen dan op dowloads klikken. wel 90 mb

edit:

directe link: http://www.dragonball-ok.com/bfp/bfp.zip

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Pagina: 1