[BC3] suckt win ME nou ofwat??

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb paar dage geleden win ME erop gezet
helemaal geen probs mee gehad.
maar nou wil ik q3 gaan doen...zegt ie dit:
[quote]wat betekent dit: could not load openGL subsystem[quote]

en UT doet het ook niet....HL doet het wel
:?:?:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

WinME drivers installeren :?

ik zag twee beren fout parkeren....

Verwijderd

Misschien kan je dit beter bij het windows operated system forum vragen:?

• BC3 Victim
zal ik us doen....
die drivers zijn voor win 98/ME/2000
dussss (nieuwste detonators...)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ehh, dat kan dacht ik niet!

er zijn namelijk detonators voor win 2000 en NT4 en er zijn detonators voor 98/me enz!

Verwijderd

winME sux gewoon bij sommige mensen

• BC3 Victim
Niks mis met WinME. Kan er tenminste alles mee doen.

Verwijderd

Op zondag 29 april 2001 14:30 schreef NukeZz het volgende:
Niks mis met WinME. Kan er tenminste alles mee doen.
lees dan ook ff eerst
"sommige mensen" |:(

• BC3 Victim
Sorry :)

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-01 11:03

Zydell

* * * * *

Dit ligt niet aan ME, je moet gewoon de OpenGL drivers (meegeleverd op Quake3 CD) installeren.

Verwijderd

Precies, gewoon ergens Detonator Drivers instalren, 10.80 of 7.58 of zo, en dan doet ie het wel denk ik. Dit heeft idd helemaal niets met ME te maken, gewoon een driver probleempje

Verwijderd

Win ME is gewoon 1 grote BUG van Microsoft. het is echt triest.

Ik hou het lekker op Windows 98 1st UK die is het stabielst van allemaal.

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 14:37
wat betekent dit: could not load openGL subsystem
Bij mij in win98SE komt deze melding ook voorbij met Q3 als ik me tv-out aan heb staan, dus met het monitorbeeld (Extended Desktop of Clone maakt geen verschil) ook op de tv. Zodra ik dat uitzet kan ik weer spelletjes spelen....?

Verwijderd

Ben blij dat ik sinds kort weer 98SE heb draaien.
Alleen maar gezeik gehad met ME.
Sinds ik er 98SE op heb staan loopt alles weer lekker :)

Verwijderd

WinME zuigt

• BC3 Victim
could not load openGL subsystem = kan geen openGL driver vinden of initialiseren.

Verwijderd

Yepz, bij mij zuigt WinME ook echt ZWAAR.

Geluid crasht onder Windows ME echt constant (dan krijg ik zo''n takkeherrie van piepjes uit m''n speakers), alles geprobeerd, niets helpt.

• Markuzi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
WinME zuigt geheugen ... :(

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Wat een gezeik zeg dat winME zo''n zooi is, bij mij is het dus wel ff 10x beter dan 98(SE)

PIII 800@804 Mhz

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik heb ook een hele tijd WinME gebruikt .. werkte gewoon goed. Ik snap ook niet waar al dat gezeik vandaan komt :? .. misschien mee lullen met de massa :z .

PC Specs

Verwijderd

Op maandag 30 april 2001 16:21 schreef Bomberman het volgende:
Ik heb ook een hele tijd WinME gebruikt .. werkte gewoon goed. Ik snap ook niet waar al dat gezeik vandaan komt :? .. misschien mee lullen met de massa :z .
zeker weten van niet. Heb het gedraaid en ik werd gek van de bugs. Als anderen er geen last van hebben zou ik het gewoon draaien. Het is gewoon zo dat ik er slechte ervaringen mee heb.

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Ik moet zeggen dat WinME hier ook goed draait. Zo nu en dan een klein dingetje maar niks bijzonders. Je moet wel ff wat dingetjes aanpassen om het goed te laten lopen zoals bijvoorbeeld die system restore zooi eruit mikken en een ram beheer programmatje installeren. Maar ach daar ben je tweaker voor :)

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op maandag 30 april 2001 16:57 schreef The Dude het volgende:

[..]

zeker weten van niet. Heb het gedraaid en ik werd gek van de bugs. Als anderen er geen last van hebben zou ik het gewoon draaien. Het is gewoon zo dat ik er slechte ervaringen mee heb.
Sorry, ik wilde je niet beledigen ;) .. ik kan alleen zeggen dat ik er nooit problemen mee heb gehad dus dat ''ge-WinME :r'' wat ik telkens weer lees is misschien een beetje overdreven ..

PC Specs

Pagina: 1