De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik zag twee beren fout parkeren....
die drivers zijn voor win 98/ME/2000
dussss (nieuwste detonators...)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
er zijn namelijk detonators voor win 2000 en NT4 en er zijn detonators voor 98/me enz!
Verwijderd
lees dan ook ff eerstOp zondag 29 april 2001 14:30 schreef NukeZz het volgende:
Niks mis met WinME. Kan er tenminste alles mee doen.
"sommige mensen"
Verwijderd
Verwijderd
Ik hou het lekker op Windows 98 1st UK die is het stabielst van allemaal.
Bij mij in win98SE komt deze melding ook voorbij met Q3 als ik me tv-out aan heb staan, dus met het monitorbeeld (Extended Desktop of Clone maakt geen verschil) ook op de tv. Zodra ik dat uitzet kan ik weer spelletjes spelen....?wat betekent dit: could not load openGL subsystem
Verwijderd
Alleen maar gezeik gehad met ME.
Sinds ik er 98SE op heb staan loopt alles weer lekker
Verwijderd
Geluid crasht onder Windows ME echt constant (dan krijg ik zo''n takkeherrie van piepjes uit m''n speakers), alles geprobeerd, niets helpt.
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
zeker weten van niet. Heb het gedraaid en ik werd gek van de bugs. Als anderen er geen last van hebben zou ik het gewoon draaien. Het is gewoon zo dat ik er slechte ervaringen mee heb.Op maandag 30 april 2001 16:21 schreef Bomberman het volgende:
Ik heb ook een hele tijd WinME gebruikt .. werkte gewoon goed. Ik snap ook niet waar al dat gezeik vandaan komt.. misschien mee lullen met de massa
.
Sorry, ik wilde je niet beledigenOp maandag 30 april 2001 16:57 schreef The Dude het volgende:
[..]
zeker weten van niet. Heb het gedraaid en ik werd gek van de bugs. Als anderen er geen last van hebben zou ik het gewoon draaien. Het is gewoon zo dat ik er slechte ervaringen mee heb.