[BC3] Delta Force 3 Voice Over Net

Pagina: 1
Acties:

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-01 11:03

Zydell

* * * * *

Topicstarter
Ik ben de laatste tijd druk bezig met DF3 tegen mijn broertje en ik zag ergens VoiceOverNet staan. Ik heb al van alles geprobeerd, maar het lukt me niet |:(
Weet iemand hoe ik het goed kan krijgen?

Verwijderd

Ten eerste moet je diegene met wie je wilt praten jou "un-muten" en moet je de microfoon over zijn naam hebben. En je moet op een novaworld server zitten d8 ik.. anders krijg je geen VON server te pakken
/me heeft het al vaak genoeg geprobeert, maar is nooit gelukt op een public server maar bijna altijd op een novaworld server

• Zydell

Zydell

* * * * *

Topicstarter
Ik speel het alleen over LAN, dat moet alleen maar beter gaan lijkt me. Ik heb gezegd dat hij moet un-muten (op + drukken) en dat heb ik zelf ook gedaan. Verder heb ik niks gewijzigd.
Geluidskaarten:
Ik: AWE32 ISA
Broertje: AWE64 PCI

• Shadowtje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:37

Shadowtje

Shadow

anders gewoon roger wilco gebruiken, werkt net zo makkelijk...

dit is geen link

• Zydell

Zydell

* * * * *

Topicstarter
Roger Wilco. Ik ken het niet is dit een freeware programma dat je kan installeren om zowiezo met elkaar te praten :?

Ik heb hem gevonden op download.com en nog klein ook (450k) ik probeer hem wel FF, bedankt in ieder geval.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Lukte bij mij ook al niet

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Misschien omdat je geluidskaarten niet allebei full-duplex zijn ?

Verwijderd

Op zondag 29 april 2001 14:44 schreef W-SurFeR het volgende:
Roger Wilco. Ik ken het niet is dit een freeware programma dat je kan installeren om zowiezo met elkaar te praten :?

Ik heb hem gevonden op download.com en nog klein ook (450k) ik probeer hem wel FF, bedankt in ieder geval.
ja het is freeware. Je moet je wel even registreren maar het kost niets. Programma werkt heel goed.

• Zydell

Zydell

* * * * *

Topicstarter
Ik heb het programma geinstalleerd en ik kan vanaf mijn (AWE32) computer wel opnemen en versturen naar mijn broertje (AWE64) die het gewoon hooort.
Als mijn broertje echter wil opnemen dan geeft Roger wilco geen playback.
Mijn broertje heeft Windows98 en als hij normaal in de microfoon spreekt hoor je dit direct door de luidspreker (hoewel hij niet kan opnemen)
Ik heb WindowsME en als ik in de microfoon spreek dan hoor ik dit niet door de geluidskaart...
Iemand een oplossing hoe Roger Wilco werkt of instellingen die verkeerd zijn?

• Zydell

Zydell

* * * * *

Topicstarter
Die AWE32 ISA weet ik niet of die full-duplex is, maar die doet het in ieder geval.
Die AWE64 is full dulex en daar kan ik niet mee opnemen.
Als je geluidskaart niet Full-Duplex is geeft Roger Wilco dit meteen aan, dat is het dus niet

• Zydell

Zydell

* * * * *

Topicstarter
Ik denk dat ik al weet waar het aan ligt. Als ik namelijk naar het configuratiescherm ga en multimedia open dan staat het icoon voor opnemen uit :?
Ik kan ook niet met de normale opneemrecorder van windows iets opnemen.
Het vreemde is dat als ik in de microfoon praat het meteen wordt afgespeeld. Weet iemand hoe ik het opnemen kan installeren/goed krijgen?
Pagina: 1