Hi, Weet iemand hier misschien waar je precies aan kunt merken of je de level 5 bug in B&W hebt. Mijn creature was gehealed van die curse, maar nu begint de curse weer opnieuw... Is dit normaal? Want die gast zegt wel: "Nemesis'' sickening curse could still be lingering". Of heb ik toch echt de level 5 bug?
Verwijderd
Ik denk dat als hij blijft krimpen dat je wel de bug hebt, wachten op de patch zal ik maar zeggen.
Ja... hopelijk dat ''ie snel komt, ben nu toch opnieuw begonnen, had geen zin meer om aardig te zijn voor de villagers
Verwijderd
uhm.. wat gebeurt er precies als je beest is gecursed?
Ik zit nu in level 5, beest heeft een curse.
Ben maar gestopt met spelen, totdat ik precies weet wat die vloek doet
Ik zit nu in level 5, beest heeft een curse.
Ben maar gestopt met spelen, totdat ik precies weet wat die vloek doet
Je beestje wordt steeds kleiner en kleiner totdat ie echt HEEL klein is
.. cure helpt niet.
Verwijderd
Bij mij heb ik steeds spontane lock-ups in ''t spel... pc freezed compleet, geluid herhaalt zich... 
Heb al 2 patches..
één die iets doet met dat ''t spel eigenlijk multi-player is bedoeld ofzo
en één dat geen gegevens meer verstuurd
Heb al 2 patches..
één die iets doet met dat ''t spel eigenlijk multi-player is bedoeld ofzo
en één dat geen gegevens meer verstuurd
Verwijderd
Nooooooooooooooo, mijn leeuwtje mag niet miniscul worden!!!Op zondag 29 april 2001 23:16 schreef Bomberman het volgende:
Je beestje wordt steeds kleiner en kleiner totdat ie echt HEEL klein is.. cure helpt niet.
Wanner komt die patch?
of is die er al?
zoja? waar is link!?!?
Nee patch is er nog niet helaas
.. maar ''t wordt ondertussen wel tijd. Kunnen die overige bugs ook meteen ff gefixed worden (holy mother B&W is 1 van de meest buggy games ever).
Ik heb het spel gisteren uitgespeeld en geen last van een curse-bug gehad gelukkig. Ik heb wel de onofficiele patch geinstalleerd van NL --> EN.
zat em wel te knijpen op het eind, want lvl 5 is wel een eind spelen, en had weinig zin om dit weer over te doen.
zat em wel te knijpen op het eind, want lvl 5 is wel een eind spelen, en had weinig zin om dit weer over te doen.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Op het forum op de officiele b&w pagina staat hoe je je beest kan backuppen totdat er een patch uitkomt.
Ik snap trouwens geen drol van het spel
Ben in nou de enige? Ik zit nog steeds in die tutorial en ik moet de steden van Laetis veroveren
Hoe doe ik dat? De mensen zijn bang van me beestje omdat ie de mensjes opeet
als je je hand over de dorp village houd van een dorp wat nog niet van jouw is zie je hoeveel mensen je moet imponeren om het dorp te ''krijgen''. dat kan je uiteraard aardig doen door hout, voedsel of wensen van de mensen te vervullen. bij die acties zie je dan nummers opstijgen, dat bepaald hoeveel mensen er onder de indruk waren van jouw spell/huisdier whatever.Op dinsdag 01 mei 2001 00:34 schreef biobak het volgende:
Ik snap trouwens geen drol van het spelBen in nou de enige? Ik zit nog steeds in die tutorial en ik moet de steden van Laetis veroveren
![]()
Hoe doe ik dat? De mensen zijn bang van me beestje omdat ie de mensjes opeet
je kan natuurlijk ook evil gaan spelen. steek huisjes in de fik, flikker stenen door het dorp heen, voedsel en hout jatten, of ventjes door het dorp heen smijten. wat ook leuk is om je beest dat te leren.
ik ben de mijne nu ''vriendelijk'' aan het opvoeden, en als ik het spel uitgespeeld heb, doe ik de evil kant. ik heb m''n aap nu geleerd om over de mensen heen te schijten.
dikke lol.
btw, die outlook optie om de ventjes in je dorpen te vernoemen naar de adres namen in outlook lijkt me ook heel errug gaaf. lijkt me niets leuker om ff bill gates (of bush
wat ook leuk is om een vuurbal door het dorp heen te smijten en dan zelf te huisies te gaan blussen, zijn ze ook errug onder de indruk.
KnipOp dinsdag 01 mei 2001 01:48 schreef twiekert het volgende:
[..]
als je je hand over de dorp village houd van een dorp wat nog niet van jouw is zie je hoeveel mensen je moet imponeren om het dorp te ''krijgen''.
Ah thanx
Pagina: 1