De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hahaha, ik speelde AD&D Second Edition maar het koste me wat te veel tijd op een gegeven moment.. Ik geniet nu van de RPG''s die deze tijd uit komen. AD&D is wel leuk, alleen soms spelen sommige mensen wel erg weird als character...
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Ik zit zelf in rotterdam, en we beginnen binnenkort met AD&D. Ik heb al een aantal jaren niet meer gespeeld. Als je mee wilt doen kan het, we kunnen nog wel wat spelers gebruiken.
Het is de bedoeling dat we eens in de twee weken bij elkaar komen om te spelen. (Hier in Rotterdam, of ergens anders...)
ps.
We spelen 2nd edition in Ravenloft
Het is de bedoeling dat we eens in de twee weken bij elkaar komen om te spelen. (Hier in Rotterdam, of ergens anders...)
ps.
We spelen 2nd edition in Ravenloft
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ow koel, ik heb ook ff ravenloft gespeeld (heb zelf ook boeken er van en veeeeel info van i-net
Ravenloft is op zich wel leuk alleen soms hebbie van die gebieden die erg vaag zijn.. Je hebt zeker een eigen landje gemaakt die uit de mist is herrezen?
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD