Toon posts:

[BC3] Infantry clan...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi jongens....sinds kort speel ik infantry. Een erg leuk en verslavensd online (gratis) schietspel waarbij je ook in verschillende voertuigen kan gaan zitten...

Ik vroeg me af of ik hier een clan voor zou kunnen oprichten en hoe dat dan zou moeten...waar kan ik inschrijven enzo...

En als ut kan wie wil er dan in de clan....

Ik ga nu een weekkie op vakantie maar je kan hier posten of meelen...

Greetz + fijne vakantie!

PS.: als ut zover komt moeten we wel een beetje onze GoT namen houden...dan weten we wie er bij je in een tank ofzo zit...heheehe;)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:42

Vos

AFCA

url ?

(ik zoek wel ff :) )

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-02 16:21
Infantry ??? heb ik ook op mijn comp staan, zou ik niet als clan gaan spelen, hoe wil je dan een war houden, eigen server opzetten???
Greetingz,

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

Speciaal daar voor bestemde arena''s, events servers...

Url voor Infanty -> station.sony.com linkje staat wel ergens erbij

Probeer SubSpace (nu continuum) ook eens
www.subspachq.com, www.subspace.net
Infantry heeft zeg maar groot gedeelte van de gameplay van dat spel... En dat is nog veel verslavender (vind ik)
Infantry is ook wel leuk, ik vind het alleen onoverzichtelijk, het is echt soms gewoon 20 man die met allerlei dingen op elkaar zijn aan het schieten en ik weet niet wat wat is enzo...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
in infantry heten het geen clans maar squads
we hebben een squad met alleen maar nederlanders, en die heet Killer Instinct
de website is http://www.specfreq.com/~ki

om ons in infantry te bereiken moet je ?chat dutch typen (is nederlands chat kanaal) en ff vragen naar GeniusDex of BOOTZ

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen