De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Komt omdat er geen wapens weergegeven hoeven te worden waardoor je FPS iets beter is
Ik heb 99.9 telkens
edit
URL van downen plz
Thx
probeer die es
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dan zie je geen 99,9 staan.
Greetingz,
van die fps klopt geen reet. meer dan 28 fps zou soepel moeten lopen voor het oog. maar bij cs vind ik het al schokkerig lopen bij 60 fps
hallo
Verwijderd
ik 1280x960x32bit en haal zon 60fps en das met vsync aan
Maar ook hoger heb ik 99,9 fps.. Niet altijd natuurlijk, met smoke en starten van een nieuw rondje minder..
VSync is dan natuurlijk uit, anders zou ik zelfde FPS hebben als me Hz in Windows..
(Ook meer dan 100 dus..)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
in console:
cl_showfps
net_graph 1 t/m 6
Die laatste zijn 6 verschillen typen die je verbinding weergeven, gegevens daarover..
Goed kijken en tellen hoevaak het beeld wordt ververst per seconde....Op zaterdag 28 april 2001 18:51 schreef theteek het volgende:
hoe kan je je framerate zien??
Goed kijken en tellen hoevaak het beeld wordt ververst per seconde....
Case dismissed
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
heb cs gewoon opnieuw geinstalled!
maar toch bedankt!
Verwijderd
99,9 is het maximale van de half-life engine.Op zaterdag 28 april 2001 11:44 schreef SaURoN het volgende:
werkt dat ook bij mij
Ik heb 99.9 telkensen ik wil 100 halen
lagere reso helpt niet
blijft 99.9 op alles reso''s
Duzzzzz.