De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
sega rally is idd de beste, alleen jammer dat het beeld regelmatig schokt (vooral in die stad course).
Die andere rally games vind ik heel slecht rijden. Je hebt totaal niet het gevoel dat je de auto bestuurt, je zwabbert maar wat over de baan.
Kwa rally spellen is de dc slecht vertegenwoordigt, straks kunnen we gelukkig wel gran tourismo 2 spelen met bleemcast
Die andere rally games vind ik heel slecht rijden. Je hebt totaal niet het gevoel dat je de auto bestuurt, je zwabbert maar wat over de baan.
Kwa rally spellen is de dc slecht vertegenwoordigt, straks kunnen we gelukkig wel gran tourismo 2 spelen met bleemcast
Moah, daar heb ik al een PSX voor, dus of ik daar nou zo blij mee moet zijn
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
Is GT2 dan een rally spel?Op vrijdag 27 april 2001 23:59 schreef bjorn het volgende:
sega rally is idd de beste, alleen jammer dat het beeld regelmatig schokt (vooral in die stad course).
niet echt een rally spel, maar heeft wel een paar offroad onderdelen. Maar daar komt bij dat gt2 gewoon erg goed speeld.
En Sega GT?
Daar heb ik ook erg goede gingen over gehoord.
Sega Rally II had idd een erg wisselvallige framerate.. daar heb ik eigenlijk geen zin in
Daar heb ik ook erg goede gingen over gehoord.
Sega Rally II had idd een erg wisselvallige framerate.. daar heb ik eigenlijk geen zin in
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Sega gt vond ik een ietwat vreemde besturing hebben. Ik heb wel de import, de europese schijnt een stuk beter te zijn, maar daar kan ik dus niet over meepraten.
Het beste race spel op de dc vind ik toch wel msr, en een goede 2de daytona 2001. De rest kon me niet zo boeien.
Het beste race spel op de dc vind ik toch wel msr, en een goede 2de daytona 2001. De rest kon me niet zo boeien.
Ookwel bekend als Tokyo Highway Battle II of Tokyo Extreme Racer IIOp zondag 29 april 2001 14:16 schreef kyle_2000 het volgende:
1 woord:
Shotoku II
Is die nou ondertussen al uit voor PAL? Word een beetje moe van het wachten, de USA versie is echt zo buggy als de pest...
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Is het vaak dat de USA versie meer framedrops enz. heeft dan de PAL versie?Op maandag 30 april 2001 02:37 schreef Acolyte57 het volgende:
Ookwel bekend als Tokyo Highway Battle II of Tokyo Extreme Racer II
Is die nou ondertussen al uit voor PAL? Word een beetje moe van het wachten, de USA versie is echt zo buggy als de pest...
Ik dacht juist dat de USA versie altijd beter was.. ook omdat tie standaard 60hz is.
" Play the violent strings of my symphony "
Pagina: 1