De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Op zich vond ik 4x4 wel ok, alleen was er snel op uitgekeken. Er zou eigenlijk een add-on van moeten komen met veel nieuwe tracks.
bij de volledige versie kan je een track editor downloaden kan je zelf tracks maken en ook tracks die anderen gemaakt hebben van internet downloaden en gebruikenOp vrijdag 27 april 2001 21:50 schreef CNS het volgende:
Op zich vond ik 4x4 wel ok, alleen was er snel op uitgekeken. Er zou eigenlijk een add-on van moeten komen met veel nieuwe tracks.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
helemaal mee eensOp zaterdag 28 april 2001 11:17 schreef MrFreeman het volgende:
Infantry roelt bigtime!
Dat 4x4 evo speelde ik 4 jaar terug al op mijn P166mmx (ik doel op die circuits die gewoon uit Monster Truck Madness komen), boring game om dat nu nog is te spelen, besides ik vond de besturing gewoon nergens op slaan.
Pagina: 1