Toon posts:

[BC3] CS met ATI Radeon 32MB SDR

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz ff voor de mensen die gelijk bijdehand doen van:

gebruik de search optie!! als iedereen dat gaat doen is deze forum weinig waard :D
nu genoeg gelult...

ik wil weten wie er ervaring heeft met een ATi Radeon 32MB SDR in Counter-Strike... of dat een goede of slechte ervaring is... en op welke resolutie het gespeeld wordt :D

de fps is ook wel leuk om te weten.... ik haal met me overgeklokte TNT ruim 50 fps op 1024x768 pixels in openGL mode op 16bit...

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb buitengewoon goede ervaringen met een Radeon SDR en de Halflife engine. Met anisotropic filtering aan zijn texturen scherp tot in het oneindige, zeer mooi om te zien. Framerates weet ik niet en vind ik overigens niet zo boeiend bij CS. Het loopt prima, en dat is voldoende.

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 14:58

Noper

That's a noper...

Sorry, hoorde ik daar dat framerates niet boeien bij CS?? Dat is ongeveer wel het eerste waar ik naar kijk bij een shooter.. :)

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand ook of die ATi Radeon 32MB SDR met TV-out retail of oem is in de pricewatch van T.net...

Verwijderd

Ongetwijfeld OEM, retails zijn meestal een stukje duurder. Ik eigenlijk wel een DDR nemen, die is echt een stuk sneller en kost relatief weinig extra.

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 20:04 schreef Noper het volgende:
Sorry, hoorde ik daar dat framerates niet boeien bij CS?? Dat is ongeveer wel het eerste waar ik naar kijk bij een shooter.. :)
waarom boven de 35 fps heeft het geen zin meer. Het staat alleen leuk als je screenshots neemt.

anyways ik zou als het even kan kijken voor een DDR versie. Het kan handig zijn voor toekomstige spellen.

Verschill tussen de oem en retail is er niet bij de 32 MB versies qua core en geheugen snelheid. Die zijn bij beide versies tussen de 160-166 MHz

Verwijderd

Hallo, weten jullie of CS een beetje loopt op een Geforce 2 GTS?

|:(

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

nee dat loopt voor geen meter ;)
met een ultra begint het een beetje soepel te lopen :P

hallo

Verwijderd

Op zaterdag 28 april 2001 19:14 schreef 007 het volgende:

hmm nee ik zou het echt niet weten. :+

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

''t moet ook niet TE veel voor de hand gaan liggen..ha ha.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:07

Wildfire

Joy to the world!

007: Wat een domme vraag. Zeker gezien je ondertitel en de videokaart die je hebt... duh!! |:(

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Wat is bij het gamen eigenlijk verschil tussen Radeon 64 mb en de gf2pro?
(laat maar heb al met search gevonden)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Topicstarter
hmmz verschil tussen OEM en RETAIL was tohch juist vaak dat de retail toch een snellere core/memory frequentie had???

of is dat bij de Radeon niet zo...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-11 20:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

OEM en retail is met/zonder doosje etc.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

en Bulk dan???

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Op maandag 30 april 2001 20:27 schreef Brian Dickens het volgende:
007: Wat een domme vraag. Zeker gezien je ondertitel en de videokaart die je hebt... duh!! |:(
Zag je het |:(-icoontje niet onder mijn vraag? Die vraag was net zo dom als die van de topicstarter, tuurlijk loopt dat goed op een Radeon 32MB SDR...

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Weet iemand wat ik moet doen om te zorgen dat ik uit CS kan alt-tabben, en weer trug kan alt tabben zonder zwart scherm (wat ik nu heb) of cursor in beeld (die tijdje terug had, die cursor ging ook niet weg naar esc - resume). Ik heb driver 6043 + rage3d tweak en win2k

Hier komt iets hips te staan

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:24
Op woensdag 20 maart 2002 14:59 schreef HyperMan het volgende:
Weet iemand wat ik moet doen om te zorgen dat ik uit CS kan alt-tabben, en weer trug kan alt tabben zonder zwart scherm (wat ik nu heb) of cursor in beeld (die tijdje terug had, die cursor ging ook niet weg naar esc - resume). Ik heb driver 6043 + rage3d tweak en win2k
werkt mischien wel, maar het geluid ben en blijf je dan kwijt ;)

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op woensdag 20 maart 2002 14:59 schreef HyperMan het volgende:
Je drukt eerst op esc zodat je naar het menuschermgaat. Dan alt tab je.

beetje oud topic

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:55

m0nk

16-09-2003 15.15

framerate is zeker wel belangrijk, in principe is het zo dat je updaterate en je cmdrate maar op 30 staan geloof ik std, en als je dus op 100 fps loopt is er maar een derde echt, dus omhoog met die rates.
Verder heb je nog ex_interp, gaan de poppetjes wel van stotteren over je beeld, maar zorgt er wel voor dat de synchronisatie tussen jouw pc en de server wel bijna gelijk loopt, dus je ziet de poppetjes waar ze zich dus ook echt bevinden.

Mijn instellingen als voorbeeld:

100 fps
ex_interp 0.05 ipv 0.1 (ongeveer gelijk trekken met je werkelijke ping dus ping=50 ex_interp 0.05)
updaterate 51
clmdrate 51

Het is even uitproberen, kan zijn dat bij sommige instellingen loss verschijnt etc of dat je ping omhoog schiet.

Over die readon DDR, heb ik ook ooit eens gehad, liep wel okee, rest van je systeem moet ook wel wat aankunnen, en denk aan de ati fix die je er nog op moet gooien, verder wel leuke kaart maar niet super.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op woensdag 02 mei 2001 19:06 schreef 007 het volgende:

Nee koop maar een gf4 ti4600 128mb anders loopt het voor geen meter :+ ;)

Kijk ff op de cs site wat voor specs je moet hebben, maar dat had je natuurlijk al gedaan :z

iStockphoto

Pagina: 1