De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Goh.. proef ik hier een warez requestje of is BS 1 en 2 freeware?
Alles is freeware tochOp vrijdag 27 april 2001 18:40 schreef IceStorm het volgende:
Goh.. proef ik hier een warez requestje of is BS 1 en 2 freeware?
Nee...met url bedoel ik of iemand misschien weet waar deze nog te koop zijn
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
VooruitOp vrijdag 27 april 2001 18:41 schreef HappyFun het volgende:
Nee...met url bedoel ik of iemand misschien weet waar deze nog te koop zijn
Verwijderd
d8 http://www.dimensionplus.nl
Ik heb zelf nog allebei de delen liggen..
Maar zeker goed nieuws dat deel 3 uit komt!!! De broken swords serie''s zijn echt goed!!
Ik heb zelf nog allebei de delen liggen..
Maar zeker goed nieuws dat deel 3 uit komt!!! De broken swords serie''s zijn echt goed!!
Ik kan ook niet wachten!!!!
3D is nog beter..misschien moeten ze wel het spel moeilijker maken en langer
Ik vind dat dus van wel...
Maar een nl-fansite
Is die er...
3D is nog beter..misschien moeten ze wel het spel moeilijker maken en langer
Maar een nl-fansite
Ohja..zijn vriendin in deel 2 met het franseOp vrijdag 27 april 2001 20:34 schreef BiggerDave het volgende:
Het origineel (Broken Sword: Shadow of the Templars ) gaat zelfs voor de Game Boy Advance uitkomen
[afbeelding]
GbA screenshot
edit:
Nog een stukkie lekker stukkie art van Broken Sword 3 toegevoegd
[afbeelding]
accent en die george op het terras
Broken Sword 3, Eindelijk!!!
Voor de pc, toch wel?!
Deel 2 had ik aan 1 stuk, in 1 weekend uitgespeeld, deel 1 heeft me 3-4 dagen gekost.
Alleen SUPERZONDE
van dat 3D, Monkey Island 4 boeide me ook niet, het 3D verpestte de hele Monkey-Island sfeer.
Voor de pc, toch wel?!
Deel 2 had ik aan 1 stuk, in 1 weekend uitgespeeld, deel 1 heeft me 3-4 dagen gekost.
Alleen SUPERZONDE
Verwijderd
Vind je? Ik hou echt van adventure games zoals dit (monkey island reeks zijn 1 van mai favo''s, net zoals day of the tentacle en sam & max hit the road), maar ik heb nog aardig wat plezier beleefd aan deel 4 van monkey island. Okay.. het miste wel een bepaalde feeling, maar ik vind''em nog steeds kewl.Op vrijdag 27 april 2001 20:51 schreef handige_harrie het volgende:
Broken Sword 3, Eindelijk!!!
Voor de pc, toch wel?!
Alleen SUPERZONDEvan dat 3D, Monkey Island 4 boeide me ook niet, het 3D verpestte de hele Monkey-Island sfeer.
Pagina: 1