[BC3] Broken Sword Deel 3!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Broken Sword deel 3 komt uit~!!!
Nu wil ik ook graag deel 1+2 hebben...
Weet iemand misschien url''s ervoor ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Goh.. proef ik hier een warez requestje of is BS 1 en 2 freeware?

• BC3 Victim
Op vrijdag 27 april 2001 18:40 schreef IceStorm het volgende:
Goh.. proef ik hier een warez requestje of is BS 1 en 2 freeware?
Alles is freeware toch :?
Nee...met url bedoel ik of iemand misschien weet waar deze nog te koop zijn :9

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 27 april 2001 18:41 schreef HappyFun het volgende:
Nee...met url bedoel ik of iemand misschien weet waar deze nog te koop zijn :9
Vooruit ;)

Verwijderd

d8 http://www.dimensionplus.nl

Ik heb zelf nog allebei de delen liggen.. :)
Maar zeker goed nieuws dat deel 3 uit komt!!! De broken swords serie''s zijn echt goed!!

Verwijderd

Hij wordt wel 3D...

• BC3 Victim
Ik kan ook niet wachten!!!!
3D is nog beter..misschien moeten ze wel het spel moeilijker maken en langer :? Ik vind dat dus van wel...

Maar een nl-fansite :? Is die er...

Verwijderd

Spel komt uit voor de PS2, XBox en de PC

Verwijderd

Het origineel (Broken Sword: Shadow of the Templars ) gaat zelfs voor de Game Boy Advance uitkomen :P

Afbeeldingslocatie: http://www.bastion.co.uk/artwork/folders/gba_pics/sneak-peak5.jpg

GbA screenshot

edit:
Nog een stukkie lekker stukkie art van Broken Sword 3 toegevoegd

Afbeeldingslocatie: http://www.adventuregamer.com/previews/screenshots/bs3_1.jpg

• BC3 Victim
Op vrijdag 27 april 2001 20:34 schreef BiggerDave het volgende:
Het origineel (Broken Sword: Shadow of the Templars ) gaat zelfs voor de Game Boy Advance uitkomen :P
[afbeelding]

GbA screenshot

edit:
Nog een stukkie lekker stukkie art van Broken Sword 3 toegevoegd

[afbeelding]
Ohja..zijn vriendin in deel 2 met het franse
accent en die george op het terras :)

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:55

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Broken Sword 3, Eindelijk!!!
Voor de pc, toch wel?!
Deel 2 had ik aan 1 stuk, in 1 weekend uitgespeeld, deel 1 heeft me 3-4 dagen gekost.

Alleen SUPERZONDE |:( van dat 3D, Monkey Island 4 boeide me ook niet, het 3D verpestte de hele Monkey-Island sfeer.

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 20:51 schreef handige_harrie het volgende:
Broken Sword 3, Eindelijk!!!
Voor de pc, toch wel?!
Deel 2 had ik aan 1 stuk, in 1 weekend uitgespeeld, deel 1 heeft me 3-4 dagen gekost.

Alleen SUPERZONDE |:( van dat 3D, Monkey Island 4 boeide me ook niet, het 3D verpestte de hele Monkey-Island sfeer.
Vind je? Ik hou echt van adventure games zoals dit (monkey island reeks zijn 1 van mai favo''s, net zoals day of the tentacle en sam & max hit the road), maar ik heb nog aardig wat plezier beleefd aan deel 4 van monkey island. Okay.. het miste wel een bepaalde feeling, maar ik vind''em nog steeds kewl.
Pagina: 1