[BC3] Codename eagle

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Is inderdaad een heel erg cool spel !!! 8-)
Maar ik heb een probleempje kan iemand mij vertellen waar ik de hele versie kan kopen in winkel zoals dixons heb ik al gekeken
kan ce nergens vinden heel irritant|:(
please help mail me vlorp@hotmail.com

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Hij is o.a. te koop bij www.dpluss.nl.
Kijk onder aanbiedingen...geloof uit me hoofd 29.95 + verzendkosten.

• BC3 Victim
Op vrijdag 27 april 2001 13:47 schreef Reyes het volgende:
Hij is o.a. te koop bij www.dpluss.nl.
Kijk onder aanbiedingen...geloof uit me hoofd 29.95 + verzendkosten.
DAnk je wel :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Geen dank ;)

• BC3 Victim
heb hem al besteld is zelfs erg goedkoop

Verwijderd

D-Pluss is duur. Ik zag CNE bij de Intertoys een tijdje terug voor 13 gulden (niet de OEM versie maar met doos en al).

Verder zijn Daikatana en Dark Reign 2 ook veelste duur. Gister nog Daikatana voor 20 gulden gezien en Dark Reign 2 voor 14,95 bij de Free Record Shop. Daar hebben ze pas ECHTE prijzen !!!

Verwijderd

sorry hoor, maar ik ben serieus van mening dat CE een vet kl#te spel is.

Speel het alsjeblief niet, alleen maar zonde van je (nu) nog goede hersencellen.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 10:15
Toch is het spel zeker wel lachen via een LAN..
Pagina: 1