[BC3] Codename Eagle..please lees

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
2 en een half jaar gelede release DICE het spel Codename Eagle. Helaas was de singleplayer brak, maar gelukkig ontdekte een kleine comminuty het mplay gedeelte wel.
Hierdoor zijn er circa 100 mense nog steeds hardcore spelers. DICE dropte het spel en besloot geen patches meer te levere...hierdoor waren we genoodzaakt het zelf te doen. Na jaren ploeteren hebben we met behulp van Tools van paar meedewekers van DICE, die nog wel devoted zijn, mooie dingen tot stand kunnen laten komen.
Ik vraag jullie dan ook om eens goed te kijken naar deze vid, die gemaakt is door 2 goede vriende van me.
Hoop dat jullie CE een kans geven, want het is het waard...vooral op een LAN is het dikke lol
Mischien zie ik jullie wel es op slagveld van No mans :)
Liquid Q...aka O GuidOkus

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik speel het spel nog dagelijks met vrienden van me op lan...via inet is het niet te spelen.
Blijft idd een top spel.
Wat ik leuk blijf vinden is wanneer je uit een vliegtuig springt (op grote hoogte) en je laat dat manneke eerst een vrije val maken en op het laatste moment trek je aan de parachute...dan hoor je hem opgelucht adem halen...zeer leuk :):)
Uiteraard zijn de kamikaze acties ook erg lachen.

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:59

RvV

Waar is dat spel te downloaden? Uh, ik bedoel natuurlijk te koop. :D

Y'24

Verwijderd

www.dpluss.nl

Kijk onder aanbiedingen.

Note: Ik werk niet voor dpluss ;)

[typo]
tikkie fout