[BC3] Welk spel

Pagina: 1
Acties:

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mijn vriendin gaat de komende 10 dagen weg :'( . Heb ik geen tijden meer gespeeld, dus vind dit een mooie gelegenheid om weer eens een paar avonden erachter te kruipen. Welk spel ga ik zo kopen? Hooguit 120,- en geen adventure achtige dingen. Is er op dit moment een spel als b.v. Transport Tycoon of een RA2 cloon, die goed zijn?

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Black&White

Die-hard Brexiteer

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op vrijdag 27 april 2001 10:31 schreef PWM het volgende:
Mijn vriendin gaat de komende 10 dagen weg :'( . Heb ik geen tijden meer gespeeld, dus vind dit een mooie gelegenheid om weer eens een paar avonden erachter te kruipen. Welk spel ga ik zo kopen? Hooguit 120,- en geen adventure achtige dingen. Is er op dit moment een spel als b.v. Transport Tycoon of een RA2 cloon, die goed zijn?
Je geeft jezelf al antwoord :)
Download Transport Tycoon Deluxe, haal vervolgens TTDPatch en TTDEditor op, en off you go! :)
-
Mocht je Win2k hebben moet je wel ff een dual boot fixen...

Verwijderd

Volgens mij mag dit niet :?

• oVRoM
  • Niet online
Op vrijdag 27 april 2001 11:04 schreef Reyes het volgende:
Volgens mij mag dit niet :?
Wat mag niet? Mag je niet vragen naar leuke spelletjes? Of zie jij hem ergens vragen naar een link? Die twee links die ik heb geplaatst zijn naar freeware hoor :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
maar je geeft wel een hint richting het illegale pad namelijk downloaden van TTD..

:D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• oVRoM
  • Niet online
Op vrijdag 27 april 2001 11:52 schreef ds het volgende:
maar je geeft wel een hint richting het illegale pad namelijk downloaden van TTD..
Illegaal? Toevallig weet ik dat hij een back-up van de originele CD die hij heeft gekocht online heeft staan :P

• BC3 Victim
waarom dan downloaden als hij die backup kan installeren :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
En dus maar..... de bedoeling van deze post was een leuk spel idee te krijgen. Ik heb nog 4 uur om er 1 te bedenken.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Wat denk je van Baldurs Gate II? Ben je wel even mee zoet ;)

• BC3 Victim
ik zou het eigenlijk niet weten

misschien counterstrike

groetjes

bloodomen

Pagina: 1