Mijn vriendin gaat de komende 10 dagen weg
. Heb ik geen tijden meer gespeeld, dus vind dit een mooie gelegenheid om weer eens een paar avonden erachter te kruipen. Welk spel ga ik zo kopen? Hooguit 120,- en geen adventure achtige dingen. Is er op dit moment een spel als b.v. Transport Tycoon of een RA2 cloon, die goed zijn?
Je geeft jezelf al antwoordOp vrijdag 27 april 2001 10:31 schreef PWM het volgende:
Mijn vriendin gaat de komende 10 dagen weg. Heb ik geen tijden meer gespeeld, dus vind dit een mooie gelegenheid om weer eens een paar avonden erachter te kruipen. Welk spel ga ik zo kopen? Hooguit 120,- en geen adventure achtige dingen. Is er op dit moment een spel als b.v. Transport Tycoon of een RA2 cloon, die goed zijn?
Download Transport Tycoon Deluxe, haal vervolgens TTDPatch en TTDEditor op, en off you go!
-
Mocht je Win2k hebben moet je wel ff een dual boot fixen...
Wat mag niet? Mag je niet vragen naar leuke spelletjes? Of zie jij hem ergens vragen naar een link? Die twee links die ik heb geplaatst zijn naar freeware hoorOp vrijdag 27 april 2001 11:04 schreef Reyes het volgende:
Volgens mij mag dit niet
maar je geeft wel een hint richting het illegale pad namelijk downloaden van TTD..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Illegaal? Toevallig weet ik dat hij een back-up van de originele CD die hij heeft gekocht online heeft staanOp vrijdag 27 april 2001 11:52 schreef ds het volgende:
maar je geeft wel een hint richting het illegale pad namelijk downloaden van TTD..
waarom dan downloaden als hij die backup kan installeren
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En dus maar..... de bedoeling van deze post was een leuk spel idee te krijgen. Ik heb nog 4 uur om er 1 te bedenken.
Wat denk je van Baldurs Gate II? Ben je wel even mee zoet
ik zou het eigenlijk niet weten
misschien counterstrike
groetjes
bloodomen
misschien counterstrike
groetjes
bloodomen
Pagina: 1