© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Er bestaat een optie om de kleur van je crosshair te veranderen, verder valt voor mij alles verder onder cheaten, en ik
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Verwijderd
Je hebt keuze uit 4 kleuren dacht ik, maar joh oefen gewoon nog wat meer.
en --BoBo-- ik vind het beter zichtbaar maken van een crosshair toch echt iets anders als een dwergmodel of die speedcheat.
en zou het erg waarderen als je er een echte uitleg voor geeft. in het echt kun je toch ook een andere scope op je geweer zetten?
P.S. adjust crosshair werkt allen met die groene cross die eleke gun heeft als ie uitgezoomd is (behalve snippers dan)
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Deze 2 files doen het niet in CS1.1!Op vrijdag 27 april 2001 08:14 schreef ds het volgende:
ik gebruik deze sprites als crosshair voor de zoomed sig en zoomed aug..
je kan hemhier downloaden.
Thy will see the light...
ik gebruik ze, ik gebruikte ze ook al in 1.0.. heb gewoon de update erover heen gedaan?
hebben ze dat disabled?
ff navragen op officiële forums..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
komt omdat je de update heb gedaan, ik heb ook nog steeds de wapenmodels die ik in 7.1 erin had gestopt, omdat ik geupdate heb steeds ivm de full te gebruikenOp vrijdag 27 april 2001 08:41 schreef ds het volgende:
hmm?
ik gebruik ze, ik gebruikte ze ook al in 1.0.. heb gewoon de update erover heen gedaan?
hebben ze dat disabled?
ff navragen op officiële forums..
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
misschien m''n hl cross proberen te veranderen o.i.d. misschien dat dat helpt.
iemand anders nog een idee?
© ocf81 1981-infinity
of de kleur change command: adjust_crosshair
maar dat werkt alleen in niet-ingezoomde mode....
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
voor meer uitleg: bullseye
kijk ff op de hl pagina''s niet op de cs pagina''s voor de sig 552/ aug crosses want je moet een hl crosshair.spr file in je sprites dir plaaten
bedankt allemaal. (al kon ik --BoBo-- zijn reactie wat minder waarderen. veel te elitair. vooral die eerste)
© ocf81 1981-infinity
rood puntje als secondary croshair
hallo