[BC3] [CS] crosshair zoommodus rifles veranderen.

Pagina: 1
Acties:

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
ik zou graag de zoomed-in crosshair van de sig-552 commando (b-4-2) en de steyr aug (b-4-4) willen veranderen omdat ik die vaak uit het oog verlies en dan een gevecht verlies omdat ik dan niet kan mikken.

nu heb ik de volgende vragen:

1. kan dit?
2. hoe moet dit?
3. waar kan ik meer info en\of downloads vinden?

searh leverde eigenlijk alleen het standaard antwoord op van sinds bata 6 kan er niks meer

alvast bedankt voor jullie antwoorden.

ocf81

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Het is niet voot nix dat dit niet meer kan, men noemt dat sjieten.
Er bestaat een optie om de kleur van je crosshair te veranderen, verder valt voor mij alles verder onder cheaten, en ik :r op cheaters.

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

wat is dat kleur commando dan ?, ik zie dat gele ding vaak ook niet

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Verwijderd

Moet je ff op de officiele CS sites zoeken, staat ergens een lijst met alle console commandos. Daar staat hij als het goed is tussen.
Je hebt keuze uit 4 kleuren dacht ik, maar joh oefen gewoon nog wat meer.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
het is idd dat irritante gele ding. het enige wat ik wil doen is dat ding wat beter zichtbaat maken. en oefenen heeft geen zin. ik speel dit spel gemiddeld zo''n 1 a 1.5 uur per dag.

en --BoBo-- ik vind het beter zichtbaar maken van een crosshair toch echt iets anders als een dwergmodel of die speedcheat.
en zou het erg waarderen als je er een echte uitleg voor geeft. in het echt kun je toch ook een andere scope op je geweer zetten?

P.S. adjust crosshair werkt allen met die groene cross die eleke gun heeft als ie uitgezoomd is (behalve snippers dan)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik gebruik deze sprites als crosshair voor de zoomed sig en zoomed aug..

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dstructor/Screenshot.jpg

je kan hemhier downloaden.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Op vrijdag 27 april 2001 08:14 schreef ds het volgende:
ik gebruik deze sprites als crosshair voor de zoomed sig en zoomed aug..

je kan hemhier downloaden.
Deze 2 files doen het niet in CS1.1!

Thy will see the light...

• BC3 Victim
hmm?

ik gebruik ze, ik gebruikte ze ook al in 1.0.. heb gewoon de update erover heen gedaan?

hebben ze dat disabled?

ff navragen op officiële forums..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op vrijdag 27 april 2001 08:41 schreef ds het volgende:
hmm?

ik gebruik ze, ik gebruikte ze ook al in 1.0.. heb gewoon de update erover heen gedaan?

hebben ze dat disabled?

ff navragen op officiële forums..
komt omdat je de update heb gedaan, ik heb ook nog steeds de wapenmodels die ik in 7.1 erin had gestopt, omdat ik geupdate heb steeds ivm de full te gebruiken

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• BC3 Victim
thanks, dat verklaart een hoop :)

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
okeej, kan dus niet. met mijn eigen installatie van cs. ik heb nl. 1.1 full. die heb ik gedowned om van 5 updates die bij elkaar groter waren dan een full size install weg te kunnen kieperen. ik speel al sinds de de laatste week van beta 2 (was dat niet leuk dat je als je dood ging gewoon weer terug kon rennen naar je awp? >:) )

misschien m''n hl cross proberen te veranderen o.i.d. misschien dat dat helpt.

iemand anders nog een idee?

© ocf81 1981-infinity

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-11 14:45
www.planethalflife.com/counter-strike/
of de kleur change command: adjust_crosshair

maar dat werkt alleen in niet-ingezoomde mode....

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
ik heb het antwoord: plaats een aangepaste crosshair file in je sprites dir. (weet nog niet welke want ik heb het in half-life\valve\sprites en in half-life\cstrike\sprites gezet. maar ik heb nu een cirkeltje met een kruis erin.

voor meer uitleg: bullseye
kijk ff op de hl pagina''s niet op de cs pagina''s voor de sig 552/ aug crosses want je moet een hl crosshair.spr file in je sprites dir plaaten

bedankt allemaal. (al kon ik --BoBo-- zijn reactie wat minder waarderen. veel te elitair. vooral die eerste)

© ocf81 1981-infinity

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

http://www.gambino.nl/cross.zip
rood puntje als secondary croshair

hallo

Pagina: 1