This too shall pass
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
voor de rest heb je dan nog:
- grand prix 2
- diablo
- final fantasy 7
- gran turismo
- metal gear solid
- goldeneye 007
voor de rest zijn er denk ik niet zoveel spellen die meer dan een paar maand het best verkochte spel zijn geweest
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Best verkochte game ooit is denk ik Tetris, omdat die altijd bij de best verkochte computer (originele game boy dus) geleverd was.:) Daarna zal mario wel komen...
Verwijderd
stunts roelt!Op vrijdag 27 april 2001 01:02 schreef sharkyOnline het volgende:
wat is dat eigenlijk? ik bedoel niet jouw meest populaire maar het best verkochte spel ooit. red alert? of moet ik meer dan 10 jaar terug in de tijd?
of:
[afbeelding]
Het beste spel ooit .. hmmz .. QiX, KlaX, of Tetris. Moeilijk kiezen.
Wie ze kent zal het met me eens zijn
Verwijderd
Niet wat jij het beste vind, leeezenOp vrijdag 27 april 2001 01:56 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
stunts roelt!
Het beste spel ooit .. hmmz .. QiX, KlaX, of Tetris. Moeilijk kiezen.
Wie ze kent zal het met me eens zijn
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
zat standaard bij QuickBasic. En QuickBasic zat standaard bij de laatste paar DOS-versies.
En natuurlijk sol.exe
Standaard bij Windows.
Verwijderd
Ik denk dat mede door de enorm goeie variant van tetris, dat de game-boy zo''n gruwelijk succes is geworden.Op vrijdag 27 april 2001 03:51 schreef Marius het volgende:
Bedoelen we nu eigelijk populairste game die je bewust koopt of er gewoon toevallig ergens bij krijgt
Ik heb twee jaar geleden speciaal een gameboy color gekocht met tetris color (260piek) om dat lekker te kunnen spelen op vakanties enzo!!
Tetris kan je niet zien als "bijkrijgertje" IMO!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
The Deerhunter schijnt ook ontzettend veel verkocht te zijn (zo''n jachtspel). A2 Racer is ook zo''n spel. (in Nederland dan)
En natuurlijk super mario bros (verantwoordelijk voor de opkomst van de NES)
en Tetris en Sonic the hedgehog..
(in chronologische volgorde)
Tetris
Frogger/Digger/etc.
-
Civilization
Transport Tycoon
Doom
Rise of the Triads
-
Rollercoaster Tycoon
Quake I+II
Half Life + mods
Unreal Tournament
wil dus niet zeggen dat ik ze zelf nou geweldige spellen vond
This too shall pass
Verwijderd
Lezen, ging om verkoop en CS is gratizzzz.Op vrijdag 27 april 2001 01:55 schreef --BoBo-- het volgende:
Hoe zit het met CS dan??
Lijkt me redelijk popie
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
| I've got permission to color outside the lines |
die was redelijk cool.
echt iedereen heeft het wel eens gespeeld
<ff offtopic>
stunts was zeker cool. zat ik vaak op me 386 met vga scherm te spelen.
pacmanOp vrijdag 27 april 2001 16:22 schreef Raymond v/d H het volgende:
pong
This too shall pass
-Civilization
-Xbill
-stunts
-supaplex (zoooo gaaf:) )
Wat er ook gebeuren moogh...