Toon posts:

[BC3] Geen brander die t met clone cd doet? no problem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam hier toevallig achter .. en eigenlijk is het heel logisch natuurlijk.. mijn brander is niet comptaible mer clonecd dus moest ik met nero branden.
mijn backup van diablo2 was toen klaar maar ik had voor die backup nog een crack nodig.. toevallig had ik toen ook daemontools aanstaan (zie: www.daemontools.de)
met alle emulatie opties aan en al mn spellen waar ik een backup van maakte werkten no matter hoe je ze brandde (ez cd verneuker ,nero whatever) ze werken.. zeg goededag tegen cracks voor je backups :)

(P.S koen of andere mods niks in deze post is illigaal!)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Maar dan moet je nog de originele cd eerst hebben ;)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-02 21:05

scorpionv

This space for rent

Jaja dream on, wil je Red Alert 2 ff 1 op 1 kopieren voor me dan? :Z Of een andere Safedisk 2 beveiliging? :P

Fun while it lasted: World Community Grid!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als je echt zo''n kopieerder was, dan had je er wel voor gezorgd om een PLEX te halen :).
De mensen die veel kopieren hebben het juiste materiaal. En weten alles te vinden, dus post is overbodig.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-02 10:20

Apache

amateur software devver

zowel RA2 als B&W heb ik perfect met mijn clonecd en plextor 12/10 gekopieerd.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 09:48

Neelon

FOR PONY!!!

Cracks :? :? Die had ik voor B&W en dat uitbreidingspakket van The Sims ook niet nodig. Gewoon in de Plextor met dat geval en pruttelen met die pot koffie (ongeveer 2 uur lezen). Volgens mij staat op de kopieen ook de beveiliging, maar dat weet ik niet zeker.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 27 april 2001 08:30 schreef scorpionv het volgende:
Jaja dream on, wil je Red Alert 2 ff 1 op 1 kopieren voor me dan? :Z Of een andere Safedisk 2 beveiliging? :P
FOUT! het werkt ook met safedisc v2 beveiligingen!
Evenals interlok en securom en safedisc v1 enz.. maar je begrijpt het nog niet he je maakt geen 1:1 kopie! je emuleert achteraf die safedisc(of welk andere dan ook) beveiliging...(btw het zuigt geen cpu).
Op vrijdag 27 april 2001 09:49 schreef Mako_ het volgende:
Als je echt zo''n kopieerder was, dan had je er wel voor gezorgd om een PLEX te halen :).
De mensen die veel kopieren hebben het juiste materiaal. En weten alles te vinden, dus post is overbodig.
Bullshit dit is toch hartstikke handig voor backup newbies! ook voor mensen met branders andere dan die raw ondersteunen. (de nieuwe plex 16x doet het ook niet meer!!!!!!!!!).
Op vrijdag 27 april 2001 10:00 schreef Neelon het volgende:
Cracks :? :? Die had ik voor B&W en dat uitbreidingspakket van The Sims ook niet nodig. Gewoon in de Plextor met dat geval en pruttelen met die pot koffie (ongeveer 2 uur lezen). Volgens mij staat op de kopieen ook de beveiliging, maar dat weet ik niet zeker.
Probeer Red Alert 2 maar eens.

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 09:49 schreef Mako_ het volgende:
waarom post je dan :?

sommige personene hadden namelijk al een brander voordat er CloneCD was. M.A.W. jouw post is dus compleet zinloos. Ik ga dit maar eens proberen eens kijken of het echt werkt. Zou wel leuk zijn dan hoef ik tenminste niet mijn TEAC om te ruilen.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-02 19:25
Op zondag 29 april 2001 18:25 schreef Apache het volgende:
er zijn 2 versies van de plextor 12/10/32 (firmware) ik heb er 1 uit december....werkt niet met clone cd :( zelfs plextor wil niet helpen........als iemand hier iets op weet PLEASE icq me

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Werkt dit dan ook met de plex 16x.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-02 21:05

scorpionv

This space for rent

Op zondag 29 april 2001 18:25 schreef Apache het volgende:
Dat zal wel ja, dat lukt mij ook wel, maar in de CD-speler van de buurman, of van wie dan ook - een andere cdspeler dus - werktie niet. Dus je maakt toch geen 1 op 1 kopie.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 29 april 2001 19:36 schreef scorpionv het volgende:

[..]

Dat zal wel ja, dat lukt mij ook wel, maar in de CD-speler van de buurman, of van wie dan ook - een andere cdspeler dus - werktie niet. Dus je maakt toch geen 1 op 1 kopie.
mijn methode gebruiken en je buurman en anderen ook ff dezelfde methode laten gebruiken. werkt verzekerd!

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 29 april 2001 19:30 schreef YakuzA het volgende:
Werkt dit dan ook met de plex 16x.
--------------------------------------------------------------------------------

CloneCD werkt niet met jouw brander!
Mijn methode natuurlijk wel die werkt met ALLE branders!

• Neelon
  • Laatst online: 13-02 09:48

Neelon

FOR PONY!!!

Ik zal RA2 eens proberen als ik de originelen te pakken krijg.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

Topicstarter
!/algemeen/!

Dit is geen OWWW kijk mij met mn 12x plex met juiste Firm Topic!!!!!
Maakt me weinig uit maar het staat vrij stupid!

!/Algemeen/!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 29 april 2001 19:22 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

er zijn 2 versies van de plextor 12/10/32 (firmware) ik heb er 1 uit december....werkt niet met clone cd :( zelfs plextor wil niet helpen........als iemand hier iets op weet PLEASE icq me
Vanaf een bepaalde firmware versie kun je niet meer downgraden naar de versie waar clonecd nog wel werkte. Gebruik mijn methode!

Verwijderd

Btw waarom zit er op de teac CD-R55 geen raw read/write ondersteuning?
''k was vet pissed:( toen ik clonecd wou gebruiken en toen pas dur achter kwam dat teac luitjes het er niet op hebben gezet?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 29 april 2001 20:41 schreef NogooD het volgende:
''k was vet pissed:( toen ik clonecd wou gebruiken en toen pas dur achter kwam dat teac luitjes het er niet op hebben gezet?
Ja van te voren naar ervaring en specs kijken.

Maar wees gerust met mijn methode backup je ook iedere cd zonder veel moeite ongeacht welke beveiliging..

Verwijderd

Op zondag 29 april 2001 20:41 schreef NogooD het volgende:
Dat had ik dus ook. Ik had mijn TEAC dus 1 maand voordat CloneCD uitkwam en dat is pas erg :'(

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op zondag 29 april 2001 20:43 schreef kRiTz_C het volgende:

[..]

Ja van te voren naar ervaring en specs kijken.

Maar wees gerust met mijn methode backup je ook iedere cd zonder veel moeite ongeacht welke beveiliging..
Ik gebruik het zelf ook wel (in combi met een .reg bestandje en DeaMount) maar backuppen kan je het niet echt noemen, bedenk bijv maar eens dat sommige ISO''s niet op 1 CD passen.. Verder is het niet echt de ideale manier van kopieren (zit je weer met die virtuele CD-rom drives die altijd in de weg schijnen te zitten)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 30 april 2001 10:27 schreef Timpie2000 het volgende:

[..]

Ik gebruik het zelf ook wel (in combi met een .reg bestandje en DeaMount) maar backuppen kan je het niet echt noemen, bedenk bijv maar eens dat sommige ISO''s niet op 1 CD passen.. Verder is het niet echt de ideale manier van kopieren (zit je weer met die virtuele CD-rom drives die altijd in de weg schijnen te zitten)
Ik kan wel zien dat jij er geen bal van snapt... dus niet gelijk zo voorbarig zijn.
En waarom zouden sommige iso''s niet op 1 cd gebrand kunnen worden??????????
Ze zijn toch ook van cd''s geextract |:( !!!
Verder kun je de virtual drives allemaal disableen bij daemon!
Pagina: 1