[BC3] Vuurwerk servers........ die admins suck bigtime!

Pagina: 1
Acties:

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:52
Ik was eerst even op die GoT servers aan het spelen.. dat was wel leuk.Goeie ping. leuke mensen daaro enzow! geen gekloot en weinig gezeur.....kortom uitstekende server (k ik heb 15 minuten gespeeld)

Daarna ging ik naar aanleiding van sommige topics even op die vuurwerk servers spelen

62.250.7.49:27015 om precies te zijn.

K eerst niks aan de hand. ik was samen met een maat van me (frosty) aan het spelen.... en toen schoot hij een paar van die DKS-luitjes neer. Boom, restart!! Ik dacht was dit.. iedereen vond het vaag... nou ja misschien moest dat even vanwege een klein foutje in de server settings want ik was 2 minuten aan het spelen.

5 minuten later, een spontane level change naar prodigy (niet dat ik dit een slechte map vind). Zo''n DKS-gast: ja we gaan prodigy doen!

Nou ja, ik d8 even zo van ik wil Normaal spelen! en ik zei: "wat is dit voor shit server???"

Want die gasten doen gewoon waar ze zin in hebben....

Na van die "shit server" werd ik gekicked zonder waarschuwing!! Vet lame... dat sux echt!

Ik denk ik weer proberen in te loggen. en dat lukte en vroeg waarom ik gekicked werd. Geen antwoord.... Nou ja, ik probeer het nog even dan. Doe 1 ronde. er worden een paar DKS poppetjes doodgeschoten. BOOM! server restart!! Dus frosty en ik beginnen even te schelden, ik had totaal geen zin meer. en was pissed! Ik proberen die DKS poppetjes te killen ( nee geen tk''s ze zaten in ander team) ik liep een paar stappen. Boom! server restart! en zo gaat het door......

En ergens in deze forum zeiden ze dat het een goeie server was... k de ping was goed, maar de admins zuigen!!!!!!!

Dit hoort toch niet!! Als admin doen waar je zin in hebt en anderen niet laten spelen! zo krijg je slechte reclame enzo. ik speel bijna altijd op demon en wanadoo servers, en die admins zijn gewoon normaal. ze kicken TK''ers en doen netjes hun werk, en spelen zelf lekker mee. Maar dit is toch de beroerste server die ik ooit heb meegemaakt, na 1,5 jaar CS-carriere.

MZL!

Graag jullie ervaring over deze servers of andere zuigende admins servers..

Edit: damn wat een verhaal...*D

• Bloodclot
Oh ik d8 ik gebruik de search even over vuurwerk servers en kwam dit tegen:

[topic=166628]

Sorry als deze topic overbodig is... Ik zit niet echt super vaak de laatste dagen op Tweakers vanwege stage (en ook stieken een beetje cs.)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
tja die admins zijn nou eenmaal de baas en dat laten ze graag merken.. :( ik heb het ook wel es op servers dat er zomaar gerestart wordt oid.. maarja als je dr wat van zegt word je gekickt (of gebanned). Valt meestal niks aan te doen dus kun je beter maar geen kritiek hebben op de admins van een server, hoe onterecht iets in jouw ogen ook ook is.. op sommige servers is het ook zo als je te goed bent dat je maar gekickt wordt.. |:(

• Bloodclot
Ik heb me toch lopen schreeuwen van:

SHIT IK BEN DOOD!!!! restart plz!!!!

3 seconden later. restart!

Toen zo van! Jo sneue ADMINS!!! Kick me!! Ban me!!! AND PLZ BAN YOURSELF!!

Ik kom nooit weer op die servers!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
idd, zoek zelf goede servers op.

Er zijn GENOEG servers met admins die gewoon spelen voor de fun en dan gewoon een oogje in het zeil houden en als je die per ongeluk tk''ed dat er niks aan de hand is.

Maar je hebt ook admins die graag voor ''god'' spelen en jouw dus gelijk straffen op de eerste fout die je maakt per ongeluk of niet. Of ze kick/bannen jouw dat je beter bent etc :r

makkelijkste oplossing: kom daar nooit weer.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
demon.nl servers rulen, die van got kan ook maar 13 man op (de admins willen heel graag altijd kunnen spelen, daarom hebben ze 3 (!!) reserved slots ... rounduit debiel maar goed.

16 is bij mij minimaal, dus da kan prima op de Demon.nl servertjes ZONDER klote admins .. :)
maar dit heb ik al eens duidelijk gemaakt toch? (in een topic die geslote werd door admins..)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 23:39 schreef Elect het volgende:
die van got kan ook maar 13 man op (de admins willen heel graag altijd kunnen spelen, daarom hebben ze 3 (!!) reserved slots ... rounduit debiel maar goed.
Uhmm... das dus vuurwerk hun eigen servers waar die 3 reserved slots zitten.
------------------
Ik speelde ook laatste op vuurwerk.
Begon beetje kut, maar later ging het echt lekker.
Waren af en toe paar DKS lui, en paar [vuurwerk] lui.

Ik zeik niet zo snel, dus ik kon gewoon lekker doorspelen (door roeleren in dit geval >:) )

Maar die admins doen idd gewoon waar ze zin in hebben.
"Ik wil CT, als ik niet CT binnen min ben, kick ik een CT om plek voor MEZELF te maken"

Maarja, moeten zij weten.
Ik zou het iig NIEt doen.

TK''ers banne doen ze blijkbaar niet aan.
Zat ene Devil Warrior meerdere malen te Teamkillen.
Hij was al 3/4x gerejoined (je word auto. gekicked als je 3 TK''s maakt)
Dus hij had al een dikke 10 TK''s op zijn naam.

Tis dat we als groep zeiden dat er TK''er was, anders zou die admin je gewoon negeren.
:(
Die admin lette toen pas op teamkillers, alleen die ene :r TK''er :r was er al vandoor :(

*YOOOOOoo, lang verhaal ;)*
[GoT]Dutch Commando
Pagina: 1