Toon posts:

[BC3] wie heeft voor mij DKC?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb net heel de FAQ doorgelezen en ik denk dat mijn vraag op deze manier wel moet kunnen hier: ik ben al een poosje op zoek naar Donkey Kong Country (liefst 2 maar 1 en 3 zijn uiteraard ook welkom) op de SNES maar in die wirwar van rom-download-sites doet niets het of je blijft links volgen en komt uiteindelijk nergens terecht je hebt alleen een hoop reclame op je scherm :r
ik wil dus vragen als iemand deze heeft voor mij om hem naar mij te mailen, ik zou er erg dankbaar voor zijn (heb evt wel andere dingen terug).
Mocht ik de FAQ toch verkeerd begrepen hebben en deze thread niet gepost mogen worden, zet er dan aub een slotje op, dan zal ik me toch maar weer begeven op die vage wirwar van download sites....

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02 15:14
helaas is toch verboden het valt trouwens wel mee om deze titels te vinden zoek maar gewoon op zsnes +roms dan vind je wel antwoord en dkc

Verwijderd

Topicstarter
ja ik zoek dus steeds op snes +roms maar ja al die paginas heb je geen kloot aan want al die links zijn al maanden dood volgens mij

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op donderdag 26 april 2001 22:16 schreef petur het volgende:
ja ik zoek dus steeds op snes +roms maar ja al die paginas heb je geen kloot aan want al die links zijn al maanden dood volgens mij
kweet niet of je web messages kan ontvangen op ICQ maar ik heb er net 1 gestuurd :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

daag