ok ik heb net heel de FAQ doorgelezen en ik denk dat mijn vraag op deze manier wel moet kunnen hier: ik ben al een poosje op zoek naar Donkey Kong Country (liefst 2 maar 1 en 3 zijn uiteraard ook welkom) op de SNES maar in die wirwar van rom-download-sites doet niets het of je blijft links volgen en komt uiteindelijk nergens terecht je hebt alleen een hoop reclame op je scherm 
ik wil dus vragen als iemand deze heeft voor mij om hem naar mij te mailen, ik zou er erg dankbaar voor zijn (heb evt wel andere dingen terug).
Mocht ik de FAQ toch verkeerd begrepen hebben en deze thread niet gepost mogen worden, zet er dan aub een slotje op, dan zal ik me toch maar weer begeven op die vage wirwar van download sites....
ik wil dus vragen als iemand deze heeft voor mij om hem naar mij te mailen, ik zou er erg dankbaar voor zijn (heb evt wel andere dingen terug).
Mocht ik de FAQ toch verkeerd begrepen hebben en deze thread niet gepost mogen worden, zet er dan aub een slotje op, dan zal ik me toch maar weer begeven op die vage wirwar van download sites....