[BC3] Playstation 2 / DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi!

Ik zit zo te kijken naar de playstation 2 en in principe is het best wel duur voor een console (1000 piek) Maar als je het nu eens anders bekijkt : Ik speel nu DVD''s af op m''n computer (kijk ik op een breedbeeld tv) maar dat is niet altijd even ideaal, want je moet dan altijd je hele pc aan hebben staan! Dus ik kijken naar losse DVD spelers. Zo tussen de 550 en 750,- moet je daar voor neer leggen. Toen is me de Playstation 2 opgevallen - 999,- iets meer geld - maar dan heb je dus een losse DVD console en een de nieuwste game console op de markt! Mijn vraag is nu - is de DVD kwaliteit een beetje in orde? en heeft het een digitale uitgang voor geluid (dolby digital 5.1)? Als de kwaliteit een beetje meevalt - dan is dit toch best een goede investering - of ...

graag jullie opinie of ervaring! :)

greetz

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
opzich valt het ook wel mee maar je koopt zo''n ding toch voor de games en niet om films op te kijken.Ze hadden hem beter 500 kunnen maken en dan heb je zelf de keuze om voor 500 een dvd speler erbij te kopen of niet. (of 2 versies). Het is ook een nadeel dat de playstation niet regio vrij is en mijn dvd speler is dat wel.En de mijne speelt ook gekopieerde cd''s en dvd''s af en rewritable cd''s en mp3 en dat gaat bij de PS2 volgens mij niet.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 17:44

Foxz

343 Guilty Spark

Nadeel is ook dat je er een afstandsbediening bij moet kopen. Verders is de DVD kwaliteit wel oké en heeft hij volgens mij wel DTS en de rest van de shit, maar dat weet ik niet zeker. Op zich inderdaad wel een mooie koop als je een console+dvd wil hebben.

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[NS stem mode]
graag verzoek ik u om eens op de volgende link te kijken

[topic=165533]

dank u
[/NS stem mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Op donderdag 26 april 2001 18:27 schreef Foxz het volgende:
Nadeel is ook dat je er een afstandsbediening bij moet kopen. Verders is de DVD kwaliteit wel oké en heeft hij volgens mij wel DTS en de rest van de shit, maar dat weet ik niet zeker. Op zich inderdaad wel een mooie koop als je een console+dvd wil hebben.
Je moet niets. Het werkt goed met de normale PS2 controller. Een afstandsbediening is leuk en makkelijk maar het is geen vereiste.

Verder speel ik regelmatig DVDs af op mijn PS2, nooit geen problemen mee gehad, beeldkwaliteit is goed, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 17:44

Foxz

343 Guilty Spark

Maar als je hem echt ook als DVD speler gaat gebruiken is een afstandsbediening toch wel heel erg aan te raden. Anders zit je de hele tijd met die controller te pielen.

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

Pagina: 1