De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Misschien ligt het aan je cd-speler, dat die die cd niet zo goed kan lezen.
Welke drive letter heeft je CD-Rom?? Er staat me heel vaag iets bij dat Mortyr niet verder kon dan E: of F:.
Hij pakt zowel de cd writer (f:) als mijn gewone cd rom (G:) niet.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
de cd writer is dus F: en de cd rom G:
Ik ben net begonnen met het spel te spelen. Bij het zoeken op Internet kwam ik jouw probleem ook tegen: http://www.mortyr.net/patch.shtml
Zelf vind ik het spel r*t*-traag (ondanks T-bird 800, Geforce MX, 256 Mb), is er iemand die dáár een oplossing voor heeft?
Suc6,
Alexander
Zelf vind ik het spel r*t*-traag (ondanks T-bird 800, Geforce MX, 256 Mb), is er iemand die dáár een oplossing voor heeft?
Suc6,
Alexander
Pagina: 1