[BC3] Mortyr Cd +computer = Crash

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb sinds kort Mortyr, alleen nog nooit gespeeld, want als ik de cd erin doe, loopt de comp vast, en goed ook. Ik heb al twee verschillende cd''s gebruikt (omgeruild bij de winkel) en onder 2 systemen geprobeert (win 98 en nu w2k)
Kent iemand dit probleem en vooral weet iemand een oplossing.
Bij een vriend doet de cd het wel gewoon.
alvast thx

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:14
Misschien ligt het aan je cd-speler, dat die die cd niet zo goed kan lezen.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Welke drive letter heeft je CD-Rom?? Er staat me heel vaag iets bij dat Mortyr niet verder kon dan E: of F:.

• BC3 Victim
Hij pakt zowel de cd writer (f:) als mijn gewone cd rom (G:) niet.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
de cd writer is dus F: en de cd rom G:

• taxman
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-12-2025
Ik ben net begonnen met het spel te spelen. Bij het zoeken op Internet kwam ik jouw probleem ook tegen: http://www.mortyr.net/patch.shtml

Zelf vind ik het spel r*t*-traag (ondanks T-bird 800, Geforce MX, 256 Mb), is er iemand die dáár een oplossing voor heeft?

Suc6,

Alexander
Pagina: 1