Toon posts:

[BC3] Half Life pikt cdkey niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nette gekochte versie van HalfLife inclusief CounterStrike.

Nu vraagt HalfLife om de cdkey, dus die voer ik netjes in na het installeren en het spel start op (waarbij ik de cdrom in de drive laat). Een probleem treed op als ik op een multiplayer server wil gaan spelen. Op het moment dat ik verbinding maak krijg ik de melding dat mijn halflife key niet goed is :?

Ik heb alle updates en patches over het spel heen gegooid, maar is dit een bekend probleem?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
Wat voor melding krijg je exact ?

Could not obtain WON authentication??

Dat heb ik ook wel eens, maar ik heb meerdere keys voor het geval dat..

Verwijderd

Tja, mischien speelt er al iemand illegaal met jouw cd-key. Ik hoop het trouwens niet voor je.

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik krijg niet iets met "won" erbij. Gewoon echt de cdkey. Is het mogelijk dat er in de winkel identieke pakketten liggen met dezelfde half-life key :?

Ik kan ook gewoon de training doen etc.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het kan zijn dat iemand jou key gebruikt bijv. doordat diegene hem random gegenereerd heeft. Als dat het geval is kun je dacht ik bij sierra NL een nieuwe key vragen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmzz... dan kan ik het pakket beter omruilen tegen een ander pakket denk ik, dan heb ik meteen een andere key en waarschijnlijk sneller dan dat ik bij Sierra iemand aan de lijn krijg.

Is er niet iets te doen waarbij Sierra je cdkey koppelt aan een wachtwoord zodat niemand mijn cdkey kan gebruiken?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 26 april 2001 15:52 schreef Gordijnstok het volgende:
Is er niet iets te doen waarbij Sierra je cdkey koppelt aan een wachtwoord zodat niemand mijn cdkey kan gebruiken?
Nope.. zou wel heel fijn zijn. Dan heeft iedereen die hem GEKOCHT heeft iig altijd een werkende key.

Verwijderd

Topicstarter
Of wat nog beter is, de cdkey koppelen aan een soort van "mac-adres" voor een game.

p.s. Ik moet helaas toch contact opnemen met Sierra en hang nu al in de wacht. Heb hem langer dan 24 uur geleden gekocht dus.. :(

p.s. verschillen de keys van Half-Life en Counterstrike, of wordt Counterstrike als een Mod beschouwt?

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 15:56 schreef Gordijnstok het volgende:
Of wat nog beter is, de cdkey koppelen aan een soort van "mac-adres" voor een game.

p.s. Ik moet helaas toch contact opnemen met Sierra en hang nu al in de wacht. Heb hem langer dan 24 uur geleden gekocht dus.. :(

p.s. verschillen de keys van Half-Life en Counterstrike, of wordt Counterstrike als een Mod beschouwt?
Als je generations heb gekocht had je volges mij wel 3 keys en ook een apparte dus voor CS...ofniet?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb maar 1 cdkey :? Ik heb ook maar 1 handleiding..

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Bij HL generations krijg je er echt 3, dus jij hebt zeker normale HL

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd, ik kan in het menu toch echt play cs selecteren.

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Ik heb dit ook gehad met Quake 3 arena. Dan zei die dat mijn cd-key ongeldig was omdat er al iemand anders mee aan het spelen was.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-11 16:10
Ik had hetzelfde, na een mail aan dynabyte perfect een nieuwe key gekregen! echt mijn complimenten

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Bij Generations moet je er inderdaad 3 keys bij krijgen. Die staan op de doosjes. Een voor halflife, een voor counterstrike en een voor opposing force. Die van halflife en counterstrike kun je beide invoeren als er om de key gevraagd wordt de opposing force key pakte alleen opposing force. Halflife en Counterstrike pakten de key niet. Maar goed dan houd je er nog 2 over. Kun je mooi met tweeen het internet op terwijl je maar een game hoeft te kopen :). Overigens hoe het komt weet ik niet maar bij ons op school hebben we al geregeld met allemaal dezelfde key gespeeld op internet en in dezelfde server en het heeft geen enkele problemen gegeven.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:20
Op donderdag 26 april 2001 18:21 schreef mradem het volgende:
Ik heb dit ook gehad met Quake 3 arena. Dan zei die dat mijn cd-key ongeldig was omdat er al iemand anders mee aan het spelen was.
Wat een bull shit, had eerst ook illegale Quake en vriend ook (Nu dus braaf gekocht, met meteen Team Arena) en konden gewoon quaken.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:06
Op donderdag 26 april 2001 18:21 schreef mradem het volgende:
IK OOK!

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Wat een geweldige support van Sierra zeg...pfff... al tig keer geprobeerd en alleenmaar in de wacht.. bah :(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Bij generations krijg je 3 spellen endus 3 keys. Ik heb ook generations gekocht gesplit over 3 man (ieder een key) en spelen maar.
Kost je 20 piek per persoon.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

klopt niet spel gebonden. ik heb ook een key gekregen van iemand :)

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 09:52 schreef Mako_ het volgende:
Bij generations krijg je 3 spellen endus 3 keys. Ik heb ook generations gekocht gesplit over 3 man (ieder een key) en spelen maar.
Kost je 20 piek per persoon.
Ieder een key? dus één iemand zal het met alleen opposing force moeten doen :?

Verwijderd

Op zaterdag 28 april 2001 00:31 schreef EZ het volgende:

[..]

Tuurlijk niet!
Die keys zijn niet mod/spel gebonden!

toch?

• _Hades_
  • Laatst online: 14:32
Op donderdag 26 april 2001 20:59 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Wat een bull shit, had eerst ook illegale Quake en vriend ook (Nu dus braaf gekocht, met meteen Team Arena) en konden gewoon quaken.
Dat kwam omdat die server die de keys moest checken er een hele tijd uit heeft gelegen..

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 28 april 2001 00:31 schreef EZ het volgende:

[..]

Lijkt er wel op ja.
OF heeft een aparte cdkey zoeits
Dec7-pac8-sad3-blaat
zoiets dacht ik.

• Albinoraptor
  • Laatst online: 19:20
Op zaterdag 28 april 2001 07:56 schreef _Hades_ het volgende:

[..]

Dat kwam omdat die server die de keys moest checken er een hele tijd uit heeft gelegen..
En hoe lang was dat dan?

Heb het geprobeerd en werkt nog steeds. Dus wat klopt hier niet?
Pagina: 1