Toon posts:

[BC3] Hoe singleplayeren met ping?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet!

Ik heb ISDN en mijn ouders willen dus niet dat ik al te vaak mijn UT skills online oefen, maar aan de andere kant zegt mijn clanleader dat het toch wel goed voor mij is als ik met ping speel..

Nou kan ik wel eindeloos tegen bots gaan spelen, maar online is het toch anders....

Een vriend van mij(die dus ook mijn clanleader is) zweert op zijn graf dat er een mutator moet zijn om jezelf een ping te geven als je tegen bots speelt, hij is alleen de naam vergeten |:(

Ik heb de search wel gebruikt maar niemand heeft tot nu toe een antwoord kunnen geven.
Misschien nu? Mijn dank zou groot zijn :)

Verwijderd

toch blijven bots, ook met ping heel anders reageren op een menselijke speler, gewoon lekker schuiven aan KPN dus:7

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
kijk ff op planetunreal.com en zoek ff een lijst met console commands, ik zou je graag helpen maar ik weet niks van UT maar er is vast wel een console command voor fakelag.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Fakelag
en er is er ook 1tje voor packetloss >:)
maar ik weet niet of die nog werken in 1.1 ik dacht namelijk dat ze die eruit gehaald hadden :?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Boomrups
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10-2025
Tnx all :)