Toon posts:

[BC3] RA2 freeze in online game

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
RA2 werkt toch alleen met IPX :?

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Zie topic:)
Als ik online speel freezet RA2 gewoon zomaar, dan is ie gecrasht en kan ik keurig terug naar w2k, en dan ra2 afsluiten enzo, maar is de game dus fucked. Ik heb gewoon een legale versie en goede serial (duh :)).
Ik heb mijn firewall al uitgezet en veel andere dingen ook enzo, draai w2k SP1...
Waar de vak kan dit door komen, het is echt extreem arelaxed zo, en tijdens LANgames gebeurt het dus niet...
:?:?:?
Als je iets weet, graag, want ik snap er nix van...

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Heb je ene dualboot?
Probeer Win9x *D

Heb je het niet in singleplayer? Dan moet het dus te maken hebben met 1 of ander netwerkprobleem. Werkt RA2 ook nog met IPX?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• RubZie
Ja RA2 moet ipx hebben, en die heb ik gewoon geinstalled. Met multiplayer over LAN en single heb ik geen probleem...
Snap er nix van... ben ik de enige met dit probje?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
`Misschien te trage PC? Heb ik ook wel eens last van gehad op LAN met C&C:RA2 als de rest allemaal met zware PIII en Athlons zit en jij met een PII kan het weleens fout gaan ja!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• RubZie
Op dinsdag 01 mei 2001 10:42 schreef SAiKo-1782 het volgende:
`Misschien te trage PC? Heb ik ook wel eens last van gehad op LAN met C&C:RA2 als de rest allemaal met zware PIII en Athlons zit en jij met een PII kan het weleens fout gaan ja!
HE! De eerste interessante reply... Ik heb inderdaad voor RA2 een trage bak, en hij is effe niet overgelokt. Kep een dual C366 en 256MB ECC RAM. RA2 gebruikt maar 1 proc dus das niet echt heel snel. MAarreh het zou wel heel raar zijn als dat het was toch?
Bovendien was ik met opstarten van de game niet de traagste, of ligt dat meer aan je verbinding...
En verder speel ik thuis veel in een LAN tegen een P3 866MHz dus ja ehm wat blijft er nog over? :)
Maybe was dat het toch niet

Pagina: 1