wat is nu precie shet verschil tussen al deze soorten half-life die je kunt kopen? en wat is nou precies het nadeel van generation?? kan iemand me het ff duidelijk uitleggen please?? ik hoor nl. zeer veel goede verhalen over HL over inet
je weet niet wat je mist
- je hebt de normale HL (wordt niet meer verkocht)
- je hebt de addon opposing force (wordt niet meer lost verkocht)
- je hebt de cs retail versie (alleen counterstrike en essentiële files)
- je hebt HL generations, deze bevat de normale HL, opposing force, counterstrike, firearms en nog een paar kleine mods als het goed is.
Als je toch besluit om HL te kopen zal ik de laatste kopen, kost ongeveer 60 piek
edit: typo
- je hebt de normale HL (wordt niet meer verkocht)
- je hebt de addon opposing force (wordt niet meer lost verkocht)
- je hebt de cs retail versie (alleen counterstrike en essentiële files)
- je hebt HL generations, deze bevat de normale HL, opposing force, counterstrike, firearms en nog een paar kleine mods als het goed is.
Als je toch besluit om HL te kopen zal ik de laatste kopen, kost ongeveer 60 piek
edit: typo
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Half-Life is gewoon het spel Half-Life, zonder franje etc. eromheen. Deze is voor ongeveer f 15 te koop. Bij deze CD zit een key waarmee je online kan spelen. Je kan Counter-Strike ervoor downloaden, en die kan je met deze key ook online spelen.
Er is ook nog een add-on voor Half-Life, genaamt Opposing Force. Dit is een andere wending van de verhaallijn van de single player mode van Half-Life zelf.
Tot slot is er pasgeleden een soort Retail Counter-Strike versie uitgekomen, vooral bedoeld voor modemmers die 90 MB binnenhalen niet zien zitten. Deze onder de naam Half-Life: Generation, waarin Half-Life, Opposing Force en Counter-Strike gebundeld zitten. Wel moet je nog de CS 1.1 patch downloaden om deze CS retail online te kunnen spelen.
Het grote voordeel van deze Retail (Generation) versie is dat je CS apart kunt installeren, dus zonder de Half-Life single player zooi als je niet van plan bent dat te gaan spelen, maar alleen lekker online te gaan fraggen
Er is ook nog een add-on voor Half-Life, genaamt Opposing Force. Dit is een andere wending van de verhaallijn van de single player mode van Half-Life zelf.
Tot slot is er pasgeleden een soort Retail Counter-Strike versie uitgekomen, vooral bedoeld voor modemmers die 90 MB binnenhalen niet zien zitten. Deze onder de naam Half-Life: Generation, waarin Half-Life, Opposing Force en Counter-Strike gebundeld zitten. Wel moet je nog de CS 1.1 patch downloaden om deze CS retail online te kunnen spelen.
Het grote voordeel van deze Retail (Generation) versie is dat je CS apart kunt installeren, dus zonder de Half-Life single player zooi als je niet van plan bent dat te gaan spelen, maar alleen lekker online te gaan fraggen
achja, ik was 1 minuutje sneller maar jij hebt meer inhoud
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
en is het ook wat?? wat is nou precies het doel van het spel dan?? ik hoorde iets met swat en terroristen?...en is die Generations bij de FRS te krijgen??
de mod met de counter-terroristen (swat) en de terroristen heet counterstrike, die zit bij HL generations en wordt verkocht bij de FRS, zeer verslavend spel.. 
echte aanrader
echte aanrader
Verwijderd
De bedoeling is om zoveel niet-team mates te fraggen!!!Op woensdag 25 april 2001 23:08 schreef Demolition-Man het volgende:
en is het ook wat?? wat is nou precies het doel van het spel dan?? ik hoorde iets met swat en terroristen?...en is die Generations bij de FRS te krijgen??
Nee ff serieus... het is altijd Counter-terroristen tegen de Terroristen. Het is de bedoeling dat je die twee goed onderscheidt want in het begin is het verschil moeilijk te zien
Maar in sommige levels moeten de Terro''s een bomb placen op een speciale bomb place, en in andere levels moet er een VIP ontsnappen (die van de counters natuurlijk) en weer in andere levels zijn hostages gevangen genomen door de terro''s en is het taak aan de counters om deze terug te "ontvoeren".
Beetje begrijpelijk?
k....kzal em halen! seeya on inet!! maar btw...wat is opposing force? en kan iemand me een goede site geven met screenshots...skins enz....en goede HL site?? met veel info!
opposing is een single player addon waarbij je in de huid kruipt van een militair en Gordon Freeman moet doden, dit wordt allemaal duidelijk als je eerst HL singeplayer gaat doen en daarna opposing force (beide dikke aanraders).. ik kan het je wel vertellen maar dat zal het spel bederven.
voor counterstrike info ga je naar www.counter-strike.net
voor info over half-life in het alfgemeen ga je naar www.planethalflife.com
voor info over half-life in het alfgemeen ga je naar www.planethalflife.com
je versie die wordt verkocht is 1.0
deze moet je updaten naar 1.1 die van www.counter-strike.net is te downloaden
let er wel op dat je de retail update download en niet de mod update..
deze moet je updaten naar 1.1 die van www.counter-strike.net is te downloaden
let er wel op dat je de retail update download en niet de mod update..
owk thnx! tzal allemaal wel ff wennen worden na UT...maarja...ziet er wel leuk uit ja...keertje proberen dan maar
Nodig ik je bij deze uit om een keer de GoT CS servers te proberenOp woensdag 25 april 2001 23:22 schreef Demolition-Man het volgende:
owk thnx! tzal allemaal wel ff wennen worden na UT...maarja...ziet er wel leuk uit ja...keertje proberen dan maar
is het daar altijd een beetje druk dan??...en veel lui van de GoT?? is wel cool...want ik haat het als ze bij UT duits aant lullen zijn..;)
Hey je moet wel opschieten want generation packs worden niet meer gemaakt hoop voor je dat ze nog bij jullie in de winkel lagen heb ook onze hele stad moeten doorzoeken tot de laatste ergens achteraf staat koop maar gewoon is echt de moeite waard
spreek jullie wel weer
Groetjes
:)-[B]-:(
spreek jullie wel weer
Groetjes
:)-[B]-:(
Waar is deze voor slechts 15,- te koop?Op woensdag 25 april 2001 23:01 schreef xDeLiriuMx het volgende:
............Half-Life is gewoon het spel Half-Life, zonder franje etc. eromheen. Deze is voor ongeveer f 15 te koop. ............
Koop Half-life generations, dan krijg je 2 cdkeys waarvan je er 1 weer van kan verkopen
Pagina: 1