Hoe krijg ik het voor elkaar om in een single-player offline spelletje tegen een stel bots een instagib portje te spelen?
Ik weet vrij weinig van UT (speel het alleen op LAN''s) maar ik dacht dat het weggehaald was in een of andere nieuwere versie.
Laat ik het zo zeggen.. Ik heb het imho wel eens gespeelt offline maar mijn laatste versie vertikte dat idd..
Misschien dat een iets meer UT die hard hier zijn zaklantaarn kan laten schijnen
?
Laat ik het zo zeggen.. Ik heb het imho wel eens gespeelt offline maar mijn laatste versie vertikte dat idd..
Misschien dat een iets meer UT die hard hier zijn zaklantaarn kan laten schijnen
Ik heb nog versie 4.00, en online kon ik vroeger wel gewoon instagibben.
Maar ik wil offline botjes insta-fraggen
En online spelen lukt om een of andere reden niet meer.
Maar ik wil offline botjes insta-fraggen
Verwijderd
spelletje kiezen bij practice session, dan bij mutators InstaGib opgeven (onder het tabje match)...
veel plezier
ik draai overigens 436...daar zit het gewoon standaard in....
veel plezier
ik draai overigens 436...daar zit het gewoon standaard in....
Verwijderd
start practice session en druk dan op mutators en sleep instagib naar het rechtervak en selecteer "always use this mod"
en dan bots instellen en fraggen maar
veel plezier cya
en dan bots instellen en fraggen maar
veel plezier cya
*plop*
start practice match -> klik ''mutators'' -> dubbelklik ''instagib'' -> OK -> ga naar bots -> kies hoeveel bots je wil -> klik start (oid)
online spelen lukt niet meer ws omdat je nog versie 4.00 hebt. Je moet eigenlijk 4.36 hebben.
start practice match -> klik ''mutators'' -> dubbelklik ''instagib'' -> OK -> ga naar bots -> kies hoeveel bots je wil -> klik start (oid)
online spelen lukt niet meer ws omdat je nog versie 4.00 hebt. Je moet eigenlijk 4.36 hebben.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Khad een #55Op woensdag 25 april 2001 22:16 schreef Silacoid het volgende:
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik zou eerst dan ff versie 436 downen, misschien dat dat helpt wat betreft online speluh. En insta staat toch gewoon onder "mutators"Op woensdag 25 april 2001 22:13 schreef HlpDsK het volgende:
436 no delta of gewoon?Op woensdag 25 april 2001 22:17 schreef GibMaster het volgende:
[..]
Ik zou eerst dan ff versie 436 downen, misschien dat dat helpt wat betreft online speluh. En insta staat toch gewoon onder "mutators"
Wat maakt dat uit?
Trouwens .. hij vraagt om de installatie CD dan neem ik aan
Verwijderd
Dat is gewoon de CD waarvan je hem geinstalleerd heb, als je die niet meer heb wordt het moeilijk 436 installerenOp woensdag 25 april 2001 22:26 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
436 no delta of gewoon?
Wat maakt dat uit?
Trouwens .. hij vraagt om de installatie CD dan neem ik aan
Misschien kan je ook nog online met 432 maar dat weet ik niet zeker... daar kan je gewoon alstie naar de cd vraagt c:\unrealtournament intypen...
Duke wtf heb je voor een icon dude .. kreeg er net een epelepsie aanval van (heb 10 minuten op de grond gelegen voordat ik weer bijkwam)
!!
Verwijderd
Dat is de bedoeling ookOp woensdag 25 april 2001 22:57 schreef Bomberman het volgende:
Duke wtf heb je voor een icon dude .. kreeg er net een epelepsie aanval van (heb 10 minuten op de grond gelegen voordat ik weer bijkwam)![]()
!!
Zie signature voor de maker >:)>:)>:)
Doe mij een plezier en zorg er dan even voor dat je webicon goed zodat ik hem ook kan zien.. Heb nu alleen maar een kruisje.Op woensdag 25 april 2001 23:12 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Dat is de bedoeling ook
Zie signature voor de maker >:)>:)>:)
Verwijderd
GefixtOp woensdag 25 april 2001 23:13 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Doe mij een plezier en zorg er dan even voor dat je webicon goed zodat ik hem ook kan zien.. Heb nu alleen maar een kruisje.
Helemaal nietOp woensdag 25 april 2001 23:18 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Gefixt
http://www.universal.nl/eiland/djcentral/smile.gif doet dus niks.. en op www.universal.nl krijg ik een wachtwoord schermpie
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat is het plaatje dat ie naar GoT geupload heeft ..Op woensdag 25 april 2001 23:27 schreef ds het volgende:
http://gathering.tweakers.net/usericons/14314/knipper.gif
I know, maar die werkt toch normaal..Op woensdag 25 april 2001 23:41 schreef Bomberman het volgende:
[..]
Dat is het plaatje dat ie naar GoT geupload heeft ..
/me ziet het probleem niet
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je hebt gelijk .. xDeLiriuMx je moet gewoon de link in je profile bij webicon weghalen dan kiest ie als ''webicon'' automatisch het plaatje dat je geupload hebt (als je dat wilt tenminste).
Zeer irritante knipperplaatjes kunnen wel eens verwijderd worden.
Zo .. ik heb me helemaal de tering gefragged.
Leuk .. 16 bots, instagib, kleine ruimte .. MMMONSTERKILL x 10!
Alleen krijg ik het niet voor elkaar om bijvoorbeeld een spel te starten met alleen maar een machinegeweer!
Rocket arena kan, flak arena, sniper arena .. maar niet met alleen maar machinegeweren :(
Zo .. ik heb me helemaal de tering gefragged.
Leuk .. 16 bots, instagib, kleine ruimte .. MMMONSTERKILL x 10!
Alleen krijg ik het niet voor elkaar om bijvoorbeeld een spel te starten met alleen maar een machinegeweer!
Rocket arena kan, flak arena, sniper arena .. maar niet met alleen maar machinegeweren :(
Voor met alleen mini-guns geeft het ook een mod. Ik geloof dattie "minigun-madness" heet. Je minigun heeft dan ook in een keer 999 ammo en vuurt veel sneller. Als ik hem ergens vindt laat ik het wel weten.
edit:
Heb even gekeken, maar ik heb em niet hier. Vanavond thuis even kijken. Het geeft trouwens ook een "snot-match", met alleen die groene blubbergun. Ook leuk is de chainsaw arena, waar je elkaar met de motorzaag te lijf kunt gaan
Heb even gekeken, maar ik heb em niet hier. Vanavond thuis even kijken. Het geeft trouwens ook een "snot-match", met alleen die groene blubbergun. Ook leuk is de chainsaw arena, waar je elkaar met de motorzaag te lijf kunt gaan
HlpDsK, ik heb je gisteravond de 3 mods voor minigun-madness, snotmatch en chainsaw-arena per electronieke post doen toekomen. Kun je weer vooruit
.
Met alleen mini-gun tegenover bots is overigens verre van easy....overal vliegen de kogels in het rond.
Met alleen mini-gun tegenover bots is overigens verre van easy....overal vliegen de kogels in het rond.
Pagina: 1