[BC3] Need For Speed 5 zomaar vast

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als ik Need for speed porsche aan het spelen ben loopt hij heel vaak vast. Ik ben gewoon aan het racen en het beeld staat steel en het geluid haperd. Het enige wat ik kan doen is opnieuw opstarten. Waar kan het aan liggen??? :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topic titel pas ik maar even aan :)..

Maar ok, is NFS het enige spel waar je hier last van hebt?
Wat voor pc/videokaart/drivers heb je ongeveer?

Probeer een herinstall eens een keer bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Ik heb een Pentium III 667, 256 mb, MSI MS-6309 moederbord, TNT2 Ultra met Detonator 3 drivers, Windows ME. *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Loopt hij vast, e.g. een system freeze?

Beeld bevriest (beweegt niet meer), geluid stopt en geen enkele toets reageert meer?

In dat geval ben je pretty fucked, maar ik heb eens gehad dat ik wat problemen oploste met andere drivers voor mijn geluidskaart.

Andere dingen:

- heb je shit geoverclocked? Door te hoge belasting kan het dan vastlopen, vooral met videokaarten.

- Reinstall geprobeerd?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Ja, een system freeze :(