[BC3] Delta Force: Land Warrior, isda leuk??

Pagina: 1
Acties:

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-02 23:08
Ik hoor de laatste tijd goeie verhalen over Delta Force - Land Warrior, vooral in multiplayer, en nou vroeg ik me af, is het de moeite waard? Zijn de graphics een beetje mooi enzo??

Verwijderd

Matig spel,

Matige graphix,

matig geluid

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-02 18:34
Fuck spel, vond delta force 2 zelfs leuker. Kan je beter aan IGI beginnen.

| I've got permission to color outside the lines |

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het is wel grappig voor ff, graphics zijn best aardig beter dan df 2 na mijn mening...

Maar online is het niet echt lang houdbaar, meer met super sniper geweren op kleine mini stipjes schieten, das niets voor mij! De gasten die de meeste kills hebben zitten gewoon hoog in het gras op n berg en weten precies hoe ze de ''stipjes'' moeten neermaaien. Beetje lam, niets voor mij.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

geef mij maar counterstrike>:)

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-02 12:15
Hopeloze AI. Heb het heel snel weer verkocht. Veel leuker: Hidden&Dangerous: 14,95 bij Free Record Shop enzo en heel veel fun!

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Verwijderd

Is wel lache, alleen de guns zien er nogal "dood"uit! ik bedoel, gewoon een bitmap/plaatje, niet echt veel aan

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 20:32 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik hoor de laatste tijd goeie verhalen over Delta Force - Land Warrior, vooral in multiplayer, en nou vroeg ik me af, is het de moeite waard? Zijn de graphics een beetje mooi enzo??
In multiplayer is het idd een leuke game, maar voor de singleplayer hoef je hem echt niet te kopen.

Verwijderd

Ehm, ik ben het hier dus helemaal nie mee eens. Delta Force LW rulez echt big-time! ook in de single player mode. Ok, de AI is soms wat lame...maar er zitten toch wel wat lastige stukken tussen. De graphics zijn opzich nog nie eens zo superslecht, maar het is gewoon een fokking verslavend spel! Ik heb en nu 1,5 maand ofzo en ik speel em gewoon nog steeds, en ik ben meestal erg snel uitgekeken op spellen!

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Dat het gros onder de gamers op een berg gaat liggen snijpen heb ik al 100x gehoord.

De graphics zijn zeker niet slecht. Niet top-notch, maar wat wil je ook.

Jammer is wel dat de vlakken egaal zijn. Qua gameplay vond ik de voxelengine toch beter. Er is geen hoog gras meer enzo. Alles is plat. Het risico is te groot dat je het vindt zuigen. Ik zou het dus niet voor 100% aan durven te bevelen. In elk geval niet wanneer je er via de reguliere kanalen aan wilt komen. Weet je ''wat te regelen'', zou ik zeker eens gaan kijken.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Shadowtje
  • Laatst online: 12:37

Shadowtje

Shadow

Op zich is LW wel leuk, alleen is et jammer dat novalogic de mapmakers van df2 niet meer heeft om mappen te maken voor dflw.
De mappen van df2 vind ik veel leuker (zeker a/d)

dit is geen link

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 15-02 23:08
Op donderdag 26 april 2001 01:54 schreef Captain Pervert het volgende:
Dat het gros onder de gamers op een berg gaat liggen snijpen heb ik al 100x gehoord.

De graphics zijn zeker niet slecht. Niet top-notch, maar wat wil je ook.

Jammer is wel dat de vlakken egaal zijn. Qua gameplay vond ik de voxelengine toch beter. Er is geen hoog gras meer enzo. Alles is plat. Het risico is te groot dat je het vindt zuigen. Ik zou het dus niet voor 100% aan durven te bevelen. In elk geval niet wanneer je er via de reguliere kanalen aan wilt komen. Weet je ''wat te regelen'', zou ik zeker eens gaan kijken.
Hahah, jij dacht dat ik het ging kopen !? :)

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

als je het niet gaat kopen wrom start je dan dit topic? installeer het gewoon en kijk ;)

ik vin zelf dflw harstikke humor op lan. en tis gewoon een snipe/camp festijn maar das leuk :) pixels shieten ownz cs 8-)

blup

Verwijderd

DF LW is wel goed en al die gasten die IGI lopen te zeggen spelen het dus nooit online >:) aangezien IGI dat niet kan.

Het grootste nadeel van DF LW is dat het hoge gras is weggehaald. Daarnaast is de bewegende scope doordat je loop wel strak. En dat het een snipe spel is klopt maar daar is het ook voor bedoelt.

Attack & defend iswel een hele strakke optie om te spelen aangezien echt campen soms wel een probleem kan zijn.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik speel LW nu toch al weer even, maar errug leuk hoor.
Ik ben er nog steeds mee bezig, zelfs na een paar maanden. En natuurlijk kan het een of ander beter, maar toch is het f*cking verslavend om ff lekker te gamen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02-2025
Heb het spel vind er geen bal aan.
Ligt nu stof tehappen.

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
Op LANparties is hij zeeeer leuk :)

Steam

Verwijderd

Op Lan parties is het kickass. Ik heb het op Lannium met een stel gasten gedaan. Was echt wel bikkel om te doen.

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
Ja, is heel erg ''bikkel'' om te doen :P

Steam

Verwijderd

ik moet wel zeggen dat die level waar je met dat bootje aankomt erg irritant is

/me gaat te vaak dood en moet dan voor de zoveelste keer die level opnieuw doen

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

22 JUNI RELEASE DATE FOR http://www.operationflashpoint.com

Dan kan je je deltaforce3 doosje verbranden en df3 uninstallen.

Thy will see the light...

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Sjees, wat negatief allemaal. Heb het spel gekocht en ben er heel blij mee. Multiplayer mode is echt perfect. Maarja, als je het toch niet koopt, zal het me jeuken of je het leukt vindt of niet.
Offtopic
Heb de laatste 4 jaar geen games gekopieerd, kan niet zeggen dat mijn leven er slechter van geworden is.
/Offtopic

• Outl@w
  • Laatst online: 15-02 14:53
Spel is helemaal niet ruk.
IGI rukt.
LW rulez.

Feyenoord!

Pagina: 1