Ik heb C.s 1.1 daar draai ik al een poosje mee maar ik krijg nu de melding Counter-strike executable is out of date ????? waar haal ik een nieuwe dan ?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
je moet gewoon een halflife update downen
versie 1.1.0.6.
versie 1.1.0.6.
hallo
waarschijnlijk CS retail versie, ff naar www.counter-strike.net gaan en daar zoeken naar de update voor de retail versie
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Ik kom er ook niet uit.
Ik heb de hele zooi in 1 doos gekocht onlangs voor 60 gulden.
Halflive generation.
Met de ''game of the year'' edition.
en een aparte cs cd.
Maar ik kan niet meer CS''en.
Vanwege die update die ik niet aan de praat krijg.
Ik download die update, zegt hij dit:
You halflive is . This update is for the english version, update wil now exit.
Ik kan niet eens updaten.
Heeft iemand ook de HALFLIVE GENERATION Pack, en is het hem wel gelukt om nu nog CS te updaten?
Laar het me dan graag weten, want ik moet over een paar dagen naar northwar en ik wil er wel kunnen cs''en
Ik heb de hele zooi in 1 doos gekocht onlangs voor 60 gulden.
Halflive generation.
Met de ''game of the year'' edition.
en een aparte cs cd.
Maar ik kan niet meer CS''en.
Vanwege die update die ik niet aan de praat krijg.
Ik download die update, zegt hij dit:
You halflive is . This update is for the english version, update wil now exit.
Ik kan niet eens updaten.
Heeft iemand ook de HALFLIVE GENERATION Pack, en is het hem wel gelukt om nu nog CS te updaten?
Laar het me dan graag weten, want ik moet over een paar dagen naar northwar en ik wil er wel kunnen cs''en
De counterstrike bij halflife generations is de RETAIL VERSIE. Je moet dus ook de retail upgrade patch downloaden. Er is inmiddels ook een officieel map-pack uit waarin alle ontbrekende maps zitten van de retail versie.
Update hier: www.counter-strike.net/downloads.html en dan diegene downloaden waar dit:
Update hier: www.counter-strike.net/downloads.html en dan diegene downloaden waar dit:
bij staat. Deze vind je na de mod versie upgrades. Het map-pack staat daar weer onder.Windows CS Retail Files:
v1.1 HL: CS Retail Upgrade Patch -- [3.14.01]
Description: This patch will upgrade v1.0 of the Half-Life: Counter-Strike Retail product to v1.1. Only install this is you have the standalone HL: CS retail.
Ben ff bij m''n broer geweest die heeft ook het generation pack en hij heeft het zelfde gezeik als mij ligt dus waarschijnlijk aan het generation pack of heeft er iemand een oplossing
Verwijderd
bedankt,
en wat moet ik nu doen?
(1)Halflive "game of the year edition" instaleren, en dan de mod counter-strike, en dan updaten hele zooi.
(2)Of de Counter-strike installeren die ik bij de generation pack heb gekregen en dan updaten?
en wat moet ik nu doen?
(1)Halflive "game of the year edition" instaleren, en dan de mod counter-strike, en dan updaten hele zooi.
(2)Of de Counter-strike installeren die ik bij de generation pack heb gekregen en dan updaten?
Verwijderd
Getverdemme al weer zo''n lelijke typoOp woensdag 25 april 2001 20:38 schreef illem het volgende:
bedankt,
en wat moet ik nu doen?
Het is Half-Life
Maakt niet uit. Counterstrike kan stand alone. Dus zonder halflife of gewoon bij halflife geinstalleerd worden. Je moet echter wel nog steeds de retail upgrade patch downloaden. Ik heb al meerdere malen op school de retail versie geinstalleerd (stand alone) en elke keer geupdate zonder problemen. Vergeet trouwens de map-pack niet. Mocht ie nog blijven zeiken dan kun je proberen om halflife up te daten zoals Captain Pervert vertelde. Echter bij mij hoefde dat dus niet. Veel succes ermee.
Retail versie heeft andere namen voor de wapens dan de mod versie. Of bedoel je dat niet en is heel de gun verdwenen?
Jee je hebt weer gelijk hij heet nu zoiets als 19 blabla thnx again 1 vraagje nog als ik inlog bij een server zei hij in het verleden eax succesly installed of zo iets nu zie ik dat niet meer ik heb het wel aangevinkt bij audio of komt dat ook omdat ik de retail versie hebt....mzzlOp donderdag 26 april 2001 20:09 schreef Dannizman het volgende:
Retail versie heeft andere namen voor de wapens dan de mod versie. Of bedoel je dat niet en is heel de gun verdwenen?
Ik heb net even gekeken maar bij mij geeft ie ook niet meer aan dat EAX wordt geinitialiseerd. Ik denk dat het bericht eruit is gehaald. Ik weet wel zeker dat het werkt. Laatst stond het niet aangevinkt en ik merkte het verschil meteen. Dus als het aangevinkt staat mag je er wel vanuit gaan dat het gewoon allemaal werkt.
Pagina: 1