ik heb vandaag dus UT via de gekregen . nu pas ja nu pas. eigenlijk veel eerder moeten doen maar goed. ok wil dus op internet gaan spelen. ik krijg dan ook de servers en zo in die lijst ook gepingd en zo. maar als ik dan wil mee doen kom ik wel in het level. ik kan ook gewoon rond lopen maar niks op pakken of andere mensen zien.:'( |:(hoe kan dit las zo''n vraag al is geweest geef dan ff de link.
Verwijderd
Ik heb ook een prob daarmee....gaak over inet...server lijst...in game: tegen bots ga ik dan. Je hoort zo ook praten enzo...maar ja bots zuigen dat weet iedereen...Wat doek fout eigenlijk?
zal wel komen doordat ik een rip
heb...:)
zal wel komen doordat ik een rip
yeadder: volgens mij heb je een beetje last van LAG....
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Wat is LAG nu eigenlijk? iedereen heeft ut daarover maar wat betekend het nu eigenlijk?Op woensdag 25 april 2001 19:19 schreef Tampie2000 het volgende:
yeadder: volgens mij heb je een beetje last van LAG....
Greetz van een NEWB
LAG is vertraging op internet. Een ping van 30 is bijvoorbeeld geen tot weinig lag, een ping van 3000 is veeeel lag.
Dit betekend dat andere mensen tegen wie jij speelt(die dus WEL een goeie ping hebben) jou bijvoorbeeld eerder zien dan jij hun. Waardoor ze je al door je hoofd hebben geschoten terwijl jij nog aan het richten bent.
[edit2]
aanvulling
[/edit2]
Dit betekend dat andere mensen tegen wie jij speelt(die dus WEL een goeie ping hebben) jou bijvoorbeeld eerder zien dan jij hun. Waardoor ze je al door je hoofd hebben geschoten terwijl jij nog aan het richten bent.
edit:
typo
typo
[edit2]
aanvulling
[/edit2]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
is het aantal milliseconden (?) dat je achter loopt op de server..
Gaat meestal gepaard met spelers die verschiijnen op een locatie waar ze helemaal niet zijn..
Gaat meestal gepaard met spelers die verschiijnen op een locatie waar ze helemaal niet zijn..
oke en wat kan ik er tegen doen zo dat ik een lagen lag heb ?????
Verwijderd
Als ik wil verbinden dan zegt ie elke keer dat ie geen verbinding kan krijgen, terwijl ik dus gewoon alle servers en zo te zien krijg.
Geen idee wat ik fout doe
Geen idee wat ik fout doe
Verwijderd
Misschien is het verstandig om UT eerst te patchen, met de 436 Patch van de Unreal Technology Site.
Deze is benodigd om in de huidige servers te kunnen fraggen.
Ping is een soort vertraging van kogels etc. (in milliseconden). Als je een ping van 50 heb heb je 0.050 sec. vertraging. Hoe beter je internetverbinding, hoe lager je ping.
LAG is een ander woord voor Packet Loss, dus dat er ff geen data meer door je verbinding meer hebt. In UT merk je dat doordat je door mannetjes heen schiet, dat ze opeens ergens anders staan (soms met jouzelf ook), of dat mannetjes tegen muren aan lopen.
Ping is een soort vertraging van kogels etc. (in milliseconden). Als je een ping van 50 heb heb je 0.050 sec. vertraging. Hoe beter je internetverbinding, hoe lager je ping.
LAG is een ander woord voor Packet Loss, dus dat er ff geen data meer door je verbinding meer hebt. In UT merk je dat doordat je door mannetjes heen schiet, dat ze opeens ergens anders staan (soms met jouzelf ook), of dat mannetjes tegen muren aan lopen.
Verwijderd
Wat een gelukt!Op woensdag 25 april 2001 22:52 schreef yeadder het volgende:
heb ik net gedaan kijken of ie het nu beter doet![]()
als je op internet wil spelen heb je inderdaad de 4.36 patch nodig. verder nog de bonuspacks!!
deze kun je vinden op www.clanbase.com/files
bonuspack 4 moet je hebben.
Dan zou het moeten lukken veel succes ermee!
deze kun je vinden op www.clanbase.com/files
bonuspack 4 moet je hebben.
Dan zou het moeten lukken veel succes ermee!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ff kijken of het dan wel doet:P want met die patch doet hij het nog niet;(
nee nog niet ja moest fff zoeken want daar deed hij het niet bij die clanbase.
maar ik geloof dat die bonuspak (de laatste) bij de unrealtournament site ook te halen is en daar had ik hem al eerder gehaald al voor dat ik met dit probleem kwam. weet iemand nog iets voor dat LAG????? ik zal eens zo''n kabel verbinding versneller proberen
maar ik geloof dat die bonuspak (de laatste) bij de unrealtournament site ook te halen is en daar had ik hem al eerder gehaald al voor dat ik met dit probleem kwam. weet iemand nog iets voor dat LAG????? ik zal eens zo''n kabel verbinding versneller proberen
Verwijderd
Boedoel je die "no-delta" patch en die UT CTF instagib?Op woensdag 25 april 2001 22:42 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Misschien is het verstandig om UT eerst te patchen, met de 436 Patch van de Unreal Technology Site.
Verwijderd
Die no-delta patch is (volgens mij) alleen voor mensen die problemen hebben met hun Creative soundcard in UT... Als je verder geen problemen hebt met sound etc. zou ik gewoon de "kleine" patch van 8 MB downloaden, scheelt ook weerOp vrijdag 27 april 2001 15:40 schreef MrFreeman het volgende:
[..]
Boedoel je die "no-delta" patch en die UT CTF instagib?
En niet alleen bij instagib heb je lag en last van ping, maar ook bij NW... btw niet alleen in UT... wat je verder bedoelt snap ik niet helemaal
heeft er ook iemand een kabel verbinding versneller voor mijn casemaOp vrijdag 27 april 2001 15:22 schreef yeadder het volgende:
nee nog niet ja moest fff zoeken want daar deed hij het niet bij die clanbase.
Want dat is pas erg
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Pagina: 1