Als ik in het level ''Control'' zit en alle ''objectives'' heb doorlopen kom ik niet meer terug naar de lift. De deur die op de 1e verdieping zit en naar de ruimte gaat waar je in start kan wel open maar zodra je dan naar beneden loopt om de volgende deur open te maken zit die op slot. Hoe kom ik weg???
Is wel al weer een tijdje geleden, maar je hoeft ook niet meer terug. De exit zit ergen op een bovenverdieping, d8 door een van de kamers met droneguns. Zit ie volgens mij links in een kamer.
Suc6!
Suc6!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ja, volgens mij moet je daar dan onderdoor.
Maar ik weet het dus niet helemaal zekr...
Maar ik weet het dus niet helemaal zekr...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nee, niet daar, ik heb het namelijk al gevonden, in de GROTE ruimte met HEEL VEEL van die vierkante dozen is een lift. Get in it and you''re done. Thnkz anyway.