[BC3] Nieuwe Alliance Planetarion

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ha hallo!

Ik geloof dat er nog al aardig wat Tweakers hier zich inlaten met het spelletje Planetarion..!

Ik zelf ben ook een die-hard pa-er en dacht: Mischien is het wel een leuk idee om een PA Alliance te maken voor tweakers!

''K heb alsvast naampje verzonnen:
>:) Tweakers Legion >:)

Lijkt me leuk... reacties aub..!!!!!!

mvgr. SaIKo (former GC 61:25)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

hmm bestaat DPC dan al :?

• BC3 Victim
VIND HET EEN GOED IDEE ZAL MIJN GC INFORMEREN

:)

groetjes bloodomen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 23:49
Er is een tijdje geleden ook al een GoT planetarion alliance geweest, maar die was opgeheven omdat er gewoon te weinig actieve leden waren.
De meeste zijn toen naar de TFD gegaan geloof ik.

Verder is het wel een leuk idee, maar realiseer je wel dat er een hoop tijd in gaat zitten.

Verwijderd

Ik hoor wel voor de info en wanneer de alliance er is want waar ik nu in zit is compleet een ramp. zelfs alstotale newbie is dat zichtbaar.

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-02 16:50
In round2 is er idd een tweakers/dpc alliance opgezet. De tag was toen [CoW] (toepasselijk)

Ik ben daar een tijdje lid van geweest, maar ik heb er niet veel aan gehad omdat er weinig/geen communicatie was tussen de allies. Er zat 1 [CoW] member per ongeluk in de top10 galaxies, maar die dankte zijn score meer aan zijn buren dan aan zijn alliance.

Maar by all means ga je gang. Ik ben benieuwd of deze het langer uit houdt dan de vorige.

• BC3 Victim
we hadden dit eerder moeten bespreken hadden we eigen galaxy kunnen oprichten nu is het veel moeilijker :)

mzzls

:)-[B]-:(

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-02 16:50
Mee eens. Mischien round 5?

Verwijderd

hoezo er komt toch nog een resuffle :? of kan je niet ingame wisselen????

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op vrijdag 27 april 2001 00:14 schreef The Dude het volgende:
hoezo er komt toch nog een resuffle :? of kan je niet ingame wisselen????
nee, kan (kon) niet :-)

maaruh... TFD roelt :p

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

een GoT-alliance maken is niet eens zo''n gek idee aangezien ik merk dat er een aantal sublieme coders hier zitten die uitstekend kunnen dien als calc-creators :)

een GoT-galaxy maken is een ronduit slecht idee, de meeste mensen op GoT zijn nederlands, terwijl de beste galaxies uit mensen uit verschillende tijdzones hebben..

Onze (super >:)) galaxy bestaat uit nederlanders, engelsen, duitsers, amerikanen, een japanner en autraliërs... :-)
Pagina: 1