De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zodat je beter kunt aimen ?

Zoek ff op www.counter-strike.net , maar dat wist je denk ik zelf ook al
Zoek ff op www.counter-strike.net , maar dat wist je denk ik zelf ook al
Verwijderd
kan je je eigen guns maken? ow gaaf...of kan je alleen het plaatje (lees: gun onder in beeld) vervangen?
Het zijn dus skins 
Daarmee verandert het wapen niet, noch de eigenschappen, alleen het uiterlijk en geluid kun je veranderen, maar dan is het ook alleen voor JOU als dusdanig zichtbaar
Daarmee verandert het wapen niet, noch de eigenschappen, alleen het uiterlijk en geluid kun je veranderen, maar dan is het ook alleen voor JOU als dusdanig zichtbaar
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
OMFG ik wil niet cheaten en ik wil cs ook niet veranderen.... Het enig wat ik wil is zelf een halflife mod maken maar ik zoek nog een mooi programma om skins en models te maken
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Weet iemand waarme je skins/models voor wapens maakt zoals bij CS Skinshack
K vind namelijk die golden 1911 ipv de deagle en dual golden 1911''s ipv de beretta''s best wel
K vind namelijk die golden 1911 ipv de deagle en dual golden 1911''s ipv de beretta''s best wel
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
ow, is dat alles, ff een mod makenOp donderdag 26 april 2001 16:14 schreef OhMyGod het volgende:
OMFG ik wil niet cheaten en ik wil cs ook niet veranderen.... Het enig wat ik wil is zelf een halflife mod maken maar ik zoek nog een mooi programma om skins en models te maken
Pagina: 1