[BC3] halflife skinmaker gezocht....

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
halflife skinmaker gezocht....
Wie kent er nog een goeie site waar ik een skinmaker kan vinden. Ik wil namelijk mijn eigen sniper rifle maken voor halflife :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 10:15
Zodat je beter kunt aimen ?
:+

Zoek ff op www.counter-strike.net , maar dat wist je denk ik zelf ook al :)

Verwijderd

kan je je eigen guns maken? ow gaaf...of kan je alleen het plaatje (lees: gun onder in beeld) vervangen?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Het zijn dus skins :)

Daarmee verandert het wapen niet, noch de eigenschappen, alleen het uiterlijk en geluid kun je veranderen, maar dan is het ook alleen voor JOU als dusdanig zichtbaar :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• BC3 Victim
OMFG ik wil niet cheaten en ik wil cs ook niet veranderen.... Het enig wat ik wil is zelf een halflife mod maken maar ik zoek nog een mooi programma om skins en models te maken

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:41

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Weet iemand waarme je skins/models voor wapens maakt zoals bij CS Skinshack
K vind namelijk die golden 1911 ipv de deagle en dual golden 1911''s ipv de beretta''s best wel :9~

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• BC3 Victim
Op donderdag 26 april 2001 16:14 schreef OhMyGod het volgende:
OMFG ik wil niet cheaten en ik wil cs ook niet veranderen.... Het enig wat ik wil is zelf een halflife mod maken maar ik zoek nog een mooi programma om skins en models te maken
ow, is dat alles, ff een mod maken |:(..

Pagina: 1