[BC3] Fallout Tactics : probleempje

Pagina: 1
Acties:

• batavier
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-01 12:13

batavier

Grazen, kreng!!!

Topicstarter
Pas op! Spoiler alert!! (En nee, er is geen Opel Manta in de buurt :) ).

In de missie waar je een dorpje dat door Beastlords is gegijzeld moet je een aantal dingen doen van de mayor. Een daarvan is het redden van de ''warden''. Op een gegeven moment zag ik deze tekst linksonderin beel verschijnen "Duff hit warden for 4 HP" "Warden was killed". :? :(

Nu vraag ik me af, of ik de missie nu nog wel tot een goed einde kan brengen, of dat ik nu maar weer opnieuw moet beginnen met deze missie. ;(

Wie heeft ook zoiets meegemaakt?
Alvast bedrankt voor je hulp.

}:O

Den Coeien smickellen ende Graesen heerlyck!!

Verwijderd

Ik heb die missie toen geladen tot een minuut terug:) Ik weet dus niet of je hem uit kunt spelen zonder hem levend te houden. Ik kreeg het de 2de keer wel voor elkaar:)

Dus het enige advies wat ik heb is laden die hap:)

• batavier

batavier

Grazen, kreng!!!

Topicstarter
Okay dan doe''k dat wel. In ieder geval bedrankt voor je reactie.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Er zijn verschillende mogelijkheden mogelijk hoor.. Als je een missie niet meer kunt halen dan ben je game-over geloof ik en moet je dus reloaden..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• batavier

batavier

Grazen, kreng!!!

Topicstarter
Hmm, tsja, ik ben maar overnieuw begonnen met die missie. Jammer, want ik had net zo lekker een paar van die Beastlords gesniped. :'(

Het valt me op, dat veel van die luitjes gewoon op hun plaats blijven staan. D''r is niemand die je achtervolgt. Da''s wel jammer, want dan werkt de "ambush techniek" (zoals geleerd in de tutorials) niet zo goed. |:(

Maar ja, voor de rest blijft het een gaaf spel. Nu nog ff de patch installeren, kijken of het dan beter gaat.

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

volgens mij is bij mij warden nooit gekilled,
dat is toch die gast die in het "hoofdkwartier" van de beastlords staat?
Mijn tactiek was veel sneaken en dan die mannetjes een voor een van achter neerleggen, zorgen dat ze meteen dood zijn zodat ze het alarm niet af kunnen laten gaan

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• batavier

batavier

Grazen, kreng!!!

Topicstarter
Inderdaad lijkt mij dat de beste tactiek. Tot nu toe is het alarm nog niet afgegaan (sinds ik de missie opnieuw ben begonnen). Het huis met de burgemeester erin van boven en van voren aangevallen. Werkte best goed. De kerel op de 1ste verdieping in tweeën geschoten met shotgun. :9

Pagina: 1