Ik heb net een Trustmaster Fragmaster aangeschaft en als ik hem wil installeren start hij steeds de PC opnieuw op, ik heb al de handleiding geraadpleegt en daar staat in dat hij niet voor Windows ME geschikt is, en daarom moest ik naar nieuwe drivers zoeken op www.frag-master.com maar die doet het dus niet bij mij. Wie kent hiervoor nog andere downloadmogelijkheden
Verwijderd
Andere windoos? ME=:r.
Heb ook me gehad en me pc ging een stuk minder snel...heb nu 98se en die bevalt prima...
Heb ook me gehad en me pc ging een stuk minder snel...heb nu 98se en die bevalt prima...
Even kijken op http://europe.thrustmaster.com
Nog andere mensen met een Fragmaster? Ik moet 'm nog proberen dus laat maar horen wat jullie ervan vonden dan hoor je het binnenkort ook van mij.
Nog andere mensen met een Fragmaster? Ik moet 'm nog proberen dus laat maar horen wat jullie ervan vonden dan hoor je het binnenkort ook van mij.
Verwijderd
Ik heb ook net zo'n ding op de kop getikt (2e handsje, voor een prikkie). Nog niet geprobeerd, maar ik vroeg me af of er drivers voor XP zijn.
Ik hou jullie wel ff op de hoogte...
Ik hou jullie wel ff op de hoogte...
Ik ben bang dat het niet gaat. Een vriend van me krijgt hem iig ook niet aan de gang onder XP.
wachten op nieuwe drivers. er zit niet veel anders op.
Verwijderd
Helaas Helaas, het is idd niet gelukt onder XP. En eerlijk gezegd verwacht ik niet dat 'r nieuwe drivers voor komen....
Ach en wee, toch nog maar ff wachten met weggooien....
Ach en wee, toch nog maar ff wachten met weggooien....
Verwijderd
hoe bedoel je oud topic schoppen 
hmm... ik schijn er toen ook nog eens in gepost te hebben
wat leuk
hmm... ik schijn er toen ook nog eens in gepost te hebben
Pagina: 1