-- Altijd blijven prutsen --
Ja lijkt mij ook kicken
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik denk dat het inderdaad wel cool wordt. 
Ik zal es ff kijken op die site, maar als het spel dan eindelijk in de winkels ligt...
Ik zal es ff kijken op die site, maar als het spel dan eindelijk in de winkels ligt...
Den Coeien smickellen ende Graesen heerlyck!!
Verwijderd
ik vond deel 1 maar zwaar zuigen kwa controls
heb hem ook nog eens orgineel gekocht
Maar ja ,misschien dat ik ook niet verder kwam na de 3de level...kwam samen met roque spear uit en dat was toch wel een stukkie beter:)
heb hem ook nog eens orgineel gekocht
Maar ja ,misschien dat ik ook niet verder kwam na de 3de level...kwam samen met roque spear uit en dat was toch wel een stukkie beter:)
Verwijderd
Moet wel een gaaf spel worden.
Deel een had nog wel eens graphics problemen, hopelijk deel 2 niet.
Deel een had nog wel eens graphics problemen, hopelijk deel 2 niet.
Een paar maanden geleden is er een gemoderniseerde versie van Hidden & Dangerous uitgebracht genaamd Hidden & Dangerous Deluxe. Is echt super met up to date graphics en engine en met de officiele uitbreiding er bij in. Zie hier : http://www.hidden-and-dangerous.com/indexnews.html
Hij is alleen niet overal verkrijgbaar. Heb hem zelf bij Medialand gekocht voor 18 euro samen met Aliens vs Predator Gold.
Hij is alleen niet overal verkrijgbaar. Heb hem zelf bij Medialand gekocht voor 18 euro samen met Aliens vs Predator Gold.
Verwijderd
Dracul: merci voor het perfekte antwoord 
Ter info: indien nog niet aanwezig en gewenst mag men een nieuw topic maken
Ter info: indien nog niet aanwezig en gewenst mag men een nieuw topic maken
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()