De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Lang leve light infanterie...
Het level dod_hill al gespeeld???
Ruled big time...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik vind CS leuker
Maar toch gaaf dat er uit DoD toch nog zo''n goeie mod is gegroeid.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
www.tradealliance.nl
Dat is niet zo, meestal moet je toch wel even wachten. Weet iemand trouwens hoe het zit met de tijd waarin je respawned? soms is het 10 seconden en soms maar 1tje![b]Dood = respawn en opnieuw maar weer.
server side instellingOp woensdag 25 april 2001 14:30 schreef Uncle_SaM het volgende:
[..]
Dat is niet zo, meestal moet je toch wel even wachten. Weet iemand trouwens hoe het zit met de tijd waarin je respawned? soms is het 10 seconden en soms maar 1tje!
net zoals de buytime op CS servers,
DoD is wel grappig, maar ik vind AHL, CS en TFC leuker
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ze proberen een soort van re-inforcement, bv: de mensen in de front linie sneuvelen en de reinforcements komen eraan om te helpen, wel leuk idee alleen nog niet echt goed uitgewerkt
Verwijderd
Weet gelukkig niet eens meer hoe die heet
Maar als het toch geweldig is zal ik het toch nog maar een X uitchecken
kan niet wachten op OF...
Verwijderd
balen en ze geven ook geen multiplayer demo vrij
wel iets van multiplayer server ofzo. waarom ze dat hebben gedaan weet ik niet..... je kan er niks mee. ik heb het nog niet getest alleen gelezen.
on topic:
DOD is erg leuk.... ik speel het sinds beta1 een half jaartje dus.... maar toch meer cs
Die met de 6 bommen, is een level in heuvels en heet, JAWEL: dod_hillOp woensdag 25 april 2001 14:15 schreef Uncle_SaM het volgende:
Weet eerlijk gezegd de namen van de levels niet uit mijn hoofd, weet wel dat we DOD 1.2 gespeeld hebben + een aantal custom maps. De levels waarbij de allies vanaf het strand moeten infiltreren vind ik het vetst. Er is ook een heel groot leven dat je als duitser via 6 knoppen bommen kan laten vallen, die vond ik ook erg tof!
dod_omaha (dat strand) is idd ook superfijn...
Probeer dod_caen ook eens een keertje...
Heel mooi/kewl level...