[BC3] HL DOD Rules!!!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik weet niet wat jullie van de halflife MOD Day of Defeat vinden, maar ik heb het afgelopen weekend met 30 man op een LANparty DOD gespeeld en dat is gewoon echt te gek!

Dat wou ik ff kwijt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

I know :)
Lang leve light infanterie...
Het level dod_hill al gespeeld???
Ruled big time... :9

• BC3 Victim
Weet eerlijk gezegd de namen van de levels niet uit mijn hoofd, weet wel dat we DOD 1.2 gespeeld hebben + een aantal custom maps. De levels waarbij de allies vanaf het strand moeten infiltreren vind ik het vetst. Er is ook een heel groot leven dat je als duitser via 6 knoppen bommen kan laten vallen, die vond ik ook erg tof!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Is een prima mod, maar de gameplay doet denken aan TFC. Dood = respawn en opnieuw maar weer.

Ik vind CS leuker :)

Maar toch gaaf dat er uit DoD toch nog zo''n goeie mod is gegroeid.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-02 14:20

Ridge

From the Bold & the Beauti

DoD ruled idd

www.tradealliance.nl

• BC3 Victim
[b]Dood = respawn en opnieuw maar weer.
Dat is niet zo, meestal moet je toch wel even wachten. Weet iemand trouwens hoe het zit met de tijd waarin je respawned? soms is het 10 seconden en soms maar 1tje!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 25 april 2001 14:30 schreef Uncle_SaM het volgende:

[..]

Dat is niet zo, meestal moet je toch wel even wachten. Weet iemand trouwens hoe het zit met de tijd waarin je respawned? soms is het 10 seconden en soms maar 1tje!
server side instelling

net zoals de buytime op CS servers,

DoD is wel grappig, maar ik vind AHL, CS en TFC leuker

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• BC3 Victim
vind dod erg leuk, tis niet direct TFC dus dat als je dood bent direct respawned (wat meestal wel het geval is maar dat terzijde)

Ze proberen een soort van re-inforcement, bv: de mensen in de front linie sneuvelen en de reinforcements komen eraan om te helpen, wel leuk idee alleen nog niet echt goed uitgewerkt

Verwijderd

Zit er maar 1 map in DoD ofzo :? Heb het een paar keer gespeeld, elke keer dezelfde (irritante) map |:(

Weet gelukkig niet eens meer hoe die heet :+

Maar als het toch geweldig is zal ik het toch nog maar een X uitchecken :)

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

daarom wordt operation flashpoint zo gaaf want dat is een combinatie van DOD en CS maar dan 100x zo groot.

kan niet wachten op OF...

Verwijderd

22 juni :(

balen en ze geven ook geen multiplayer demo vrij :(

wel iets van multiplayer server ofzo. waarom ze dat hebben gedaan weet ik niet..... je kan er niks mee. ik heb het nog niet getest alleen gelezen.

on topic:

DOD is erg leuk.... ik speel het sinds beta1 een half jaartje dus.... maar toch meer cs

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Op woensdag 25 april 2001 14:15 schreef Uncle_SaM het volgende:
Weet eerlijk gezegd de namen van de levels niet uit mijn hoofd, weet wel dat we DOD 1.2 gespeeld hebben + een aantal custom maps. De levels waarbij de allies vanaf het strand moeten infiltreren vind ik het vetst. Er is ook een heel groot leven dat je als duitser via 6 knoppen bommen kan laten vallen, die vond ik ook erg tof!
Die met de 6 bommen, is een level in heuvels en heet, JAWEL: dod_hill
:)
dod_omaha (dat strand) is idd ook superfijn...
Probeer dod_caen ook eens een keertje...
Heel mooi/kewl level...
Pagina: 1