Toon posts:

[BC3] Wat is het verschil tussen Need For Speed en....??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Ik vroeg me af wat het verschil is tussen Need For Spped High Stakes en Need For Spped Road Challenge?
Welke van deze twee is nieuwer en zijn er nog anderen verschillen??
Alvast bedankt,
Jeroentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is precies dezelfde game, maar in europa heeft het de naam "Road Challenge" gekregen en in Amerika "High Stakes".

Dus alleen de naam is verschillend.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 15:09 schreef Marius het volgende:
Het is precies dezelfde game, maar in europa heeft het de naam "Road Challenge" gekregen en in Amerika "High Stakes".

Dus alleen de naam is verschillend.:)
Het was toch andersom :? >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

goed dat ik dat weet, ik kan dus gewoon ff voor een tientje Road Challenge kopen want dat is gewoon High Stakes :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 15:36 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
goed dat ik dat weet, ik kan dus gewoon ff voor een tientje Road Challenge kopen want dat is gewoon High Stakes :)
een tientje is niet veel maar zelfs dat hek er niet voor over...de schade is klote en amper te zien...de gastjes uit de auto''s (waarom dat nou moest weet ik ook niet) zijn hoekig en je hebt amper grip op de weg....koop dan nog liever NFS3...sjonge daar heb ik pas veel uurtjes in gestoken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 25 april 2001 15:47 schreef MrFreeman het volgende:

[..]

een tientje is niet veel maar zelfs dat hek er niet voor over...de schade is klote en amper te zien...de gastjes uit de auto''s (waarom dat nou moest weet ik ook niet) zijn hoekig en je hebt amper grip op de weg....koop dan nog liever NFS3...sjonge daar heb ik pas veel uurtjes in gestoken...
NFS 3 heb ik ook voor een tientje bij de FRS >:) was eigenlijk 15 piek maar op deze stond een verkeerd prijsje :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk net als NFS Porsche 2000 en NFS Porsche Unleashed ik vindt die VS naam veel kewler klinken :)
Porsche Unleashed dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is het inderdaad(delirium zei het al) in europa high stakes, of ik zit af en toe een amerikaans spel te spelen:D
Pagina: 1